mää en JAKSA!! (lapsista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
oikeasti kuinka hermoja raastavaa on kuunnella tätä äääääääiiitiiiii, äiiiitiiii, iiiiiiiiik, ääääääääk, itkua, porua ja valitusta koko päivä. mä oon tällä hetkellä valmis lähettään lapset jonnekin todella kauas. luojan kiitos nää lähtee kohta nukkumaan.. mulla särkee päätä tästä huutamisesta! \|O \|O \|O :'( :'( mä oon ihan sika huono äiti just nyt, mut mä en oikeasti jaksa. :ashamed:

:hug:

Ooksää ollu meillä kuuntelemassa?

Eiköhän meillä ole oikeus joskus kyllästyä tähän monitaituri-äidin rooliin ja olla rauhassa pahalla päällä. Huominen on varmasti parempi ja lapset on taas oikein suloisia nukkuessaan... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 18:22 Salama McQueen kirjoitti:
:hug:

Ooksää ollu meillä kuuntelemassa?

Eiköhän meillä ole oikeus joskus kyllästyä tähän monitaituri-äidin rooliin ja olla rauhassa pahalla päällä. Huominen on varmasti parempi ja lapset on taas oikein suloisia nukkuessaan... ;)

joo mä todella toivon et huomenna on parempi päivä. aika usein lapset on suloisimpia nukkuessaan..valitettavasti :ashamed:

Mulla ihan samat tuntemukset just nyt! \|O

Nuo kaksi meuhkaavat koko ajan,eivätkä kyllä usko mitään!Vauva sentään pörisee tyytyväisenä lattialla,mut ei kauaa.. :whistle:

Mies on iltavuorossa ja oi kuinka olenkaan hälle kateellinen :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 19:03 aitiliini83 kirjoitti:
Joomulta tuntuu aivan samalta vähintään kerran päivässä mutta jotenkin sitä on vaan jaksettava! :/
Tuntuu vaan pahalta lastenpuolesta kun äiti ei jaksa koko ajan olla "mallli äiti"

niimpä. kyl mustakin pahalta tuntuu se jo ettei aina jaksa..

Mut toisaalta mä oon huomannut että paljon on lasten mieliala kiinni siitä mitä ite jaksaa. Eli jos ei huvita keskittyä heihin, ja just istuu vaikka koneella (niinkun ap:kin nyt), niin lapset "hakee huomiota" olemalla entistä villimpiä...

meillä on just samanlaista.
¨
koko ajan joku huutaa jotain.. pienet kiljuu tai itkee, isommat huutaa äitiiii ja kantelevat toisistaan minkä ehtivät.. :headwall:

tän päivää tuntuu myös olleen koko ajan jollakin pissa tai peet housussa ja pyllyjä on pesty..

että on tää kotiäitiys vaan ihanaa juu.. eikä miestäkään näy eikä kuulu kotia :kieh:

Yhteistyössä