MÄÄ EN JAKSA OSTAA LAPSILLE VAATTEITA!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi elämä minkä teit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi elämä minkä teit

Vieras
Mää en jaksa ostaa lapsilleni vaatteita. En kyllä osta itsellenikään ellei ole pakko, joten älkää alkako siitä parjaamaan.

Miten on niin hemmetin vaikeeta lähteä kauppaan ja ostaa vaatteita kouluikäisille. Ensinnäkin, jos otan ne mukaan, ni mikään ei kelpaa ja mitään ei jaksa sovittaa. JOs tuon ne kotiin sovitettavaksi ni tulee palautuksia, vaihtoja ja taas ajamista ees taas..

Silti väistämättä tarvitsisivat vaatteita!! Kaikki on kulahtanutta, rikkinäistä ja tahraista. Hyi yäk. Ja rahasta ei ole nyt kiinni, ihan siitä että itse olen pitkäaikaisella sairaslomalla ja en vaan pääse liikkumaan niin helposti.

Netistä on hankala tilata.. tiedän että sitä ehdotatte. Siinä on aina postimaksut ja kaikenmailman kuponkirumbat. Ja sitte on väärä koko ja taas vaihdetaaan ja palautetaan ja sit se tuote on jo loppu ja sit odotellaan palautettavia rahoja ja ja ja. Posti ei ole myöskään missään kulman takana, vaan autolla lähettävä vartavasten.

Hohhoijaa...

En minäkään tykkää! En parjaa! :D
Kirppiksellä tykkään käydä. Ne on halpoja vaikka sitten ei just sopisikaan..niin ei harmita niin paljon kuin jos uutena ostaisin.
Ja kierrätystä kaveri/tuttavapiirissä!

No jo on ongelma! avaa nettikauppa ja pyydä lapset valitsemaan vaattensa. Ja sen verran voit varmaan tehdä, että mittaat heidät ennenkuin tilaat vaatteita :) Tai jos ovat sen ikäisiä, pistä heidät kauppaan valitsemaan, he soittavat sinulle, siirrät rahat heidän tililleen (näin on aluksi helpompi opetella) tai annat rahat kouraan ja sanot, että nyt kauppaan vaatteita ostamaan ihan itse!

Yhteistyössä