mää en kestä enää..itteenikään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras harmailija

Vieras
oon ihametelly että mistä tuon lapsen mustelmat tulee käsiin ja jalkoihin?? kolhii kyllä itseensä jatkuvasti mutta tänään sit hokasin kun taas kiukuttelevaa pientä kiskoin jäähylle eteiseen että itehän taidan ottaa liian tiukasti kiinni :(
jalkoihin tulleet mustelmat on varmaan tullu siitä kun lapsi kiipee vaipan vaihtoo "pakoon" sohvan toiselle reunalle ja kiskasen jaloista äitin vauvaks ja lapsi kikattaa ihan onnessaan(eli se on siis ihan leikkiä eikä ole mun käsittääkseni satuttanu) mutta mustelmathan siitäkin voi tulla kun tuollasta 15 kilosta kiskasee jaloista:(
mutta mitenkä muuten saat rimpuilevan ja kiljuvan lapsen pois pahan teosta kun ei kuuntele eikä anna ottaa syliin rauhottumaan eikä mitään???
kainaloistakaan en saa syliin nostettua joten kädet jää ainoiksi mistä saa kiinni.
tunnen itteni niin epäonnistuneeks äidiksi taas kerran.
meillä ei auta mikään kiltteys tarrataulu eikä mikään palkkio..
ja osittain lapsi uhmaa kun pieni syntyi nyt kk sitten!
mää oon niin väsyny tähän!!
iltasin lapsi syö ja menee snkyyn ja hetken päästä tulee rynkyttään yläkerran porttia ja huutaan leipää jugurttia maitoo yms.
eikä mene sänkyyn vaikka kuinka monta kertaa kantasin sinne!
eikä myöskään välttämättä syö kun tuon pöydän ääreen. eli rajoja kokeilee nukkumisen suhteen.
eilen sitten hermostuin ja kannoin ulos jäähylle hetkeksi!
meillä siis jäähyiltykin vasta eilen ja tänään. aamulla laitoin sitten vain tuohon pikku eteiseen en siis ulos saakka ja lapsi rauhottu mutta äidille tuli siitäkin paha mieli kun joutu pakottaan moiseen.
onko tää ihan normaalia vai mitä??
antakee neuvoja!!
lapsi ei siis kiukuttele jatkuvasti mutta usein kuitenkin.
aikaa vietetään myös tämän lapsen kanssa eikä vain pienen!
iltalaulun laulan ja päivisin leikin jne ja isä leikkii myös.
ts.pieni jää useimmiten vähemmälle huomiolle kuin tuo lapsi.
eli ei voi johtua siitäkään ettei huomioo saisi!!

Yhteistyössä