M
"MMMM"
Vieras
Ongelma ei ole oikeasti kuoleman vakava, mutta voi v.... mun miestäni!
Miten osaakin olla noin aivoton tollo ja ajattelee aina vaan sitä omaa napaa...
Olkaa te onnellisia kenen miehet osallistuu, minun mieheni aina vaan vähemmän osallistuu ja minä olen niin yksin ja yksinäinen.
Harrastus ja työ, siinä ne mitä tekee ja nukkuu sitten päälle.
Työ on kaksvuorotyötä ja yövuorojen päivät tottakai nukkuu.
Mutta myös aamuvuoron jälkeen nukkuu.
Muun ajan harrastaa ja jos kerran kuussa saa jotain lapsista otettua mukaansa on kuin olisi koko kodin hommat tehnyt tai jos saa jopa tiskit koneeseen niin on niin polleeta.
Minulla ei ole yhtään vapaa-aikaa, ei mitään muuta elämää kodin ulkopuolella, kaikki kaveritkin on kaikonnut tämän myötä. Mihkä mua kannattas edes pyyttää kun en kuitenkaan pääse!
Viikonloput mies harrastaa aamusta iltapäivään, päiväunet ja taas harrastamaan.
Olen sanonut etten jaksa enää ja vastausta en saa kuin että valitan.
Kaikki omat hommansa hoitaa,mutta ei kotona mitään. Minä teen KAIKKI miesten ja naisten työt,olen jättänyt tekemättäkin mutta ei mitään hyötyä...sitten ne hommat vaan kertyy.
Olen täynnä, olen niin täynnä tätä ainaista yksinoloa ja miehen minäminäminäminää ja ei hän ei ole aina ollut tälläinen, ekat pari vuotta olikin aivan liian hyvä mies.
Miten osaakin olla noin aivoton tollo ja ajattelee aina vaan sitä omaa napaa...
Olkaa te onnellisia kenen miehet osallistuu, minun mieheni aina vaan vähemmän osallistuu ja minä olen niin yksin ja yksinäinen.
Harrastus ja työ, siinä ne mitä tekee ja nukkuu sitten päälle.
Työ on kaksvuorotyötä ja yövuorojen päivät tottakai nukkuu.
Mutta myös aamuvuoron jälkeen nukkuu.
Muun ajan harrastaa ja jos kerran kuussa saa jotain lapsista otettua mukaansa on kuin olisi koko kodin hommat tehnyt tai jos saa jopa tiskit koneeseen niin on niin polleeta.
Minulla ei ole yhtään vapaa-aikaa, ei mitään muuta elämää kodin ulkopuolella, kaikki kaveritkin on kaikonnut tämän myötä. Mihkä mua kannattas edes pyyttää kun en kuitenkaan pääse!
Viikonloput mies harrastaa aamusta iltapäivään, päiväunet ja taas harrastamaan.
Olen sanonut etten jaksa enää ja vastausta en saa kuin että valitan.
Kaikki omat hommansa hoitaa,mutta ei kotona mitään. Minä teen KAIKKI miesten ja naisten työt,olen jättänyt tekemättäkin mutta ei mitään hyötyä...sitten ne hommat vaan kertyy.
Olen täynnä, olen niin täynnä tätä ainaista yksinoloa ja miehen minäminäminäminää ja ei hän ei ole aina ollut tälläinen, ekat pari vuotta olikin aivan liian hyvä mies.