Mää oon sekasin =D *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Olin äsken suihkussa, ja sitten aloin kuuntelemaan että hitto, likka herännyt yöunilta ja itkee sängyssään.
Olin jo pistämässä pyyhettä ympärille, kun hoksasin että likka on isällään viikonlopun :D

Tää on niin tätä :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Olin äsken suihkussa, ja sitten aloin kuuntelemaan että hitto, likka herännyt yöunilta ja itkee sängyssään.
Olin jo pistämässä pyyhettä ympärille, kun hoksasin että likka on isällään viikonlopun :D

Kuulit harhoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

Kuulit harhoja.

No niin kai kuulinkin :D
Sitä kun on niin tottunut olemaan hälytysvalmiudessa 24/7

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
mullekki joskus käyny vastaavasti,kuulen muka et mies huutaa mua ja huudan takas et mitä,kukaan ei vastaa :D eli kellään ei ollukkaa mulle asiaa..päässä soi :laugh:

Noinkin käynyt..
Sillon kun äijä tässä vielä asui, niin muka suihkuun kuulin että huutelee mua. Minä sitte aina takaisin, että mitä, mitä asiaa, huuda kovempaa emmä kuule tänne..
Sit ku tulin suihkusta, ni äijä kyselee että mitä ihmettä mesosit siellä, en mä sulle mitään huudellut :D

Yhteistyössä