V
vierailija
Vieras
Mistä sinä kenenkään herkistymisasteet tai rajut allergiaoireet tiedät?
Herkistyminen tai allergiaoireet eivät aiheuta syöpymisiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä sinä kenenkään herkistymisasteet tai rajut allergiaoireet tiedät?
Wc puhdistusaine? Vienärinavausaine?
Eli et tiedä.Herkistyminen tai allergiaoireet eivät aiheuta syöpymisiä.
Mitä sä mulle keuhkoot ja raivoot ja nimittelet? Olen asiasta yhtä järkyttynyt kuin sinäkin, eläminen on käynyt turvattomaksi kaikkialla nykyään ja jopa tällaiseen on näemmä varauduttava missä vain. Reiluako? No ei! Pura kiukkusi johonkin muuhun kohteeseen kuin minuun, suvakkia et saa minusta tekemälläkään vaikka kuinka nimittelisit sokeasti.
Mä mitään muuksi selitä. Toin vain ilmi myös sen asian että mm. kaupoissa on olemassa tarjolla ihmisen terveydelle hengenvaarallisia aineita ihan noin vain. Jopa syövyttäviä. Mutta mun puolesta sä voit pitää kaikessa rauhassa typerät oletuksesi minusta minua tietämättä. Itse asiassa se puolestaan kertoo susta paljon.Älä vähättele käytettyä ainetta ja muuksi sitä selitä. kirjoitat kuin suvakki ja siksi saat kommentteja ihan aiheellisesti
Ota lääkkeesi.
Eli et tiedä.
Esim. vakavasti maitoallerginen ihminen voi saada pienestä maitopisarasta ihollaan todella ison vesikellorakkulan ja ihon tilanne vain pahenee jos häntä ei saada ripeästi sairaalahoitoon. Ja ei, se ei näy ihmisellä päälle päin mitenkään.
Joten kyllä - kaupassakin on noin vain tarjolla vaarallisia aineita allergisille ihmisille mitkä reagoivat mm.iholla todella voimakkaasti.
Iltalehden kommentoinnissa moni suvakki jopa alkoi leimaamaan kantiksia tämän lapseen kohdistuneen happoiskun jäljiltä, osa syytti jopa suomalaistenkin tekevän niitä. Aivan uskomatonta.Jotenkin huvittavaa seurata ajatuksenkulkua tilanteessa, jossa motiivi selitellä parhain päin on niin suuri. Toki olet periaatteessa ihan oikeassa kaikessa, mutta ollaanpa nyt kuitenkin realisteja ja rehellisiä. Kauppa on täynnä valvontakameroita. Poliisi tietää tasan tarkkaan kuka teki mitä. Se ei tiedä miksi ennen kuin saa nämä kolme miestä kiinni. Siis nämä "innocent until proven quilty" heput, joita haluaa ihan vaan haastatella.
Voi jumankekka. Rakkula on eri asia kuin ihon syöpyminen vahvasta haposta tai emäksestä. Emäs on itse asiassa pahempaa, se polttaa luunkin.
Ja tekijät olivat juuri niitä ketä kuvassa oli. Pidätys tehtynä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807232201090619_ul.shtml
Pääseekö tuollaisten aineiden syövyttämä uhri päivässä pois sairaalasta? Mitäs luulet?
Yksi taustavaikuttaja ilmeisesti pojan isä. Kyseessä jonkinlainen "domestic dispute". Viisi miestä on menossa oikeutaan ja kolme olivat varsinaisia haponheittäjiä.Olivatkin kuulemma afgaaneja. Nainen ei käyttänyt huivia ja idioottimiehet kostivat tämän lapselle.
Yksi taustavaikuttaja ilmeisesti pojan isä. Kyseessä jonkinlainen "domestic dispute". Viisi miestä on menossa oikeutaan ja kolme olivat varsinaisia haponheittäjiä.
Kuvottavaa mutta ei noiden piireissä mitenkään tavatonta.Uskomatonta. Oma isä. Millainen länsimaalainen nainen suostuu tekemään lapsia näiden elukoiden kanssa?
Hapon tai emäksen vai? Viikkoja joutuu olemaan sairaalassa.
no tämä uhri pääsi vuorokaudessa pois sairaalasta.
Myös äiti oli muuten afgaani, ja nuo kuvassa olleet kotoisin itäeuropasta, romani-taustaisia.
Ehkä korjausleikkauksia tulee myöhemmin.Vain päivän joutui olemaan sairaalassa? No sittenhän ei ole mitään hätää. Ettei vaan ollut sitruunahappoa, mitä heittivät naamalle? Afgaaneja taisivat olla koko sakki, ei itäeurooppalaisilla ole mitään syytä heitellä yhtään mitään, jos akka ei käytä huivia.
Ehkä korjausleikkauksia tulee myöhemmin.
http://www.dailymail.co.uk/news/art...ommit-GBH-acid-attack-three-year-old-boy.html
Tuossa nuo sankarit. Pari Slovakkia ja afgaaneja.