V
vierailija
Vieras
Olette te saatanan sairaita, kun levitätte sontaa! Täytyy olla köyhä elämä joillakin, kun tuollaiseen alentuu. Taidatte kasvattaa tulevia koulukiusaajia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivoo erittäin vihastunut kunnon kansalainen![]()
En löytänyt maahanmuuttoviraston sivulta parempaa kohtaa kuin palautteen. Laittakaa kaikki sinne anonyymisti palautetta! Minä laitoin jo.
www.migri.fi ja ihan sivun alareunasta lähetä palautetta.
Jos ajatellaan tapauksia että nuori nainen ja vanha rikas mies on yhdessä, niin naistahan pidetään "huorana" en itse näe siinä mitään eroa toisinkaan päin. Ja joku 70v nainen juuri kertoi haastattelussa jossain että heillä on tällainen seksi/ylläpito sopimus gambialaisen 30v kanssa
Kerrotko mikä on sontaa? Ne kaksi lehtiartikkelia?Olette te saatanan sairaita, kun levitätte sontaa! Täytyy olla köyhä elämä joillakin, kun tuollaiseen alentuu. Taidatte kasvattaa tulevia koulukiusaajia
Kun oleskelulupa on taskussa niin sitten siinä voi käydä näin.
https://yle.fi/uutiset/3-10043189
Yksinhuoltaja ja pitkäaikaistyötön elävät köyhyysrajan alapuolella jatkuvasti veitsen terällä: "Julmaa sanoa, että se on ihmisestä itsestään kiinni"
Tutkijan mukaan köyhyyden kierteestä voi päästä irti, mutta se on vaikeaa.
Perjantai
27.1.2018 klo 09:45
![]()
Tinna Pehkonen on 3,5-vuotiaan Noelin yksinhuoltaja. Perhe elää köyhyysrajan alapuolella. "Se on aika kuumottavaa, kun tulee sellainen tilanne, että pitää lähteä yöllä lapsen kanssa taksilla sairaalaan. Mitä, jos rahat eivät riitä taksiin?" Tinna pohtii.
Siitä kun äijä jättää vaimon ja lapset Irakiin, lupaa hakea heidät perässä Suomeen turvaan.Mistä sä olet vihastunut?
Miten sulla tuommosta tuli mielee?Tilanne saa pohtimaan, saako adoptiolapsen kanssa harrastaa seksiä?
Eikö se ole aika keskeinen osa arkea?Miten sulla tuommosta tuli mielee?
Miten sulla tuommosta tuli mielee?
Ahaa, nyt tajuan.Koska tilanne saa minut epäilemään, ettei kyse ollut vain "äidillisestä" rakkaudesta.
Ahaa, nyt tajuan.
Ajattelin, että ehkä itse suunittelit adotoida tyttöläpsen omiin tarpeisiisi.
Olet niin viehättävä, seksikäs, kun vihastut.Voi kuule, en ole ollenkaan katkeroitunut, kateellinen, ilkeä enkä häijy ihminen
Syy vihaisiin viesteihini on seuraavanlainen: minua pistää ärsyttämään sellainen raukkamaisuus mieheltä, että pakenee ensin sodasta Suomeen aikomuksenaan saada turvapaikka ja pelastaakseen sitten vaimonsa ja lapsensa myös turvaan. Suunnitelma on hieno kyllä juu. Mutta kun se mies on itse päässyt Suomeen turvaan, se alkaa suhteeseen vokin työntekijän kanssa. Hylkää sen vaimon ja lapset sinne sotaiseen maahan ja menee naimisiin tuon suomalaisen kanssa! Mikä raukka! Mikä petturi! Minusta on ihan oikein, että se mies pakotetaan palaamaan sinne maahan. Jäihän se vaimo ja lapsetkin sinne. Ei mikään "rakkaus ja tunne" voi olla niin suuri, että se saa hylkäämään oman vaimon ja pikkulapset sodan jalkoihin ja mies vain peuhaa itseään vanhemman vokkinaisen kanssa! Todella raukkamaista.![]()