Maahanmuuttovirasto ei usko vuosituhannen rakkaustarinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ajatellaan tapauksia että nuori nainen ja vanha rikas mies on yhdessä, niin naistahan pidetään "huorana" en itse näe siinä mitään eroa toisinkaan päin. Ja joku 70v nainen juuri kertoi haastattelussa jossain että heillä on tällainen seksi/ylläpito sopimus gambialaisen 30v kanssa

Ei siinä mitään, jos rikkaampi osapuoli elättäisi tänne tulevan, mutta näissä tapauksissa mamumies lähtee kälppimään heti, kun on saatu pysyvä oikeus jäädä Suomeen. Sen jälkeen vietetään täällä mukavasti loppuelämä suomalaisten veronmaksajien elättämänä.

• Tykkää
Reactions: Sluibailija
Kun oleskelulupa on taskussa niin sitten siinä voi käydä näin.

https://yle.fi/uutiset/3-10043189

Yksinhuoltaja ja pitkäaikaistyötön elävät köyhyysrajan alapuolella jatkuvasti veitsen terällä: "Julmaa sanoa, että se on ihmisestä itsestään kiinni"
Tutkijan mukaan köyhyyden kierteestä voi päästä irti, mutta se on vaikeaa.

Perjantai
27.1.2018 klo 09:45
13-3-10044815.jpg

Tinna Pehkonen on 3,5-vuotiaan Noelin yksinhuoltaja. Perhe elää köyhyysrajan alapuolella. "Se on aika kuumottavaa, kun tulee sellainen tilanne, että pitää lähteä yöllä lapsen kanssa taksilla sairaalaan. Mitä, jos rahat eivät riitä taksiin?" Tinna pohtii.

Ihmetyttää nämä köyhät. Tuossa ylen jutussa olevalla Tarjallakin on varaa vetää röökiä. Siis ihan oikeasti. Oikeasti köyhä käyttää rahansa ruokaan, ei röökiin.

Ahaa, nyt tajuan.
Ajattelin, että ehkä itse suunittelit adotoida tyttöläpsen omiin tarpeisiisi.

Niin, jos tuo selitys olisi mennyt läpi, se olisi varmaan tarjonnut yksinäisille miehille mootivaatiopyrähdyksen 17-vuotiaiden thaimaalaistyttöjen adoptioihin :confused:

Välittävän isän adoptiota odottavia?
miss-world-hopefuls.png

Viimeksi muokattu:
Nyt tuolla RHC- sivulla keskustellaan, että mikä on paras tie lähteä jonnekin turvaan täältä, Haaparannan ja Ruotsin läpi ja siitä???:ROFLMAO::ROFLMAO::giggle::giggle:

Negatiivisen oleskeluluvan saaneet miettii minne paeta ettei palauteta kotimaahansa.

Sluibailija on kyllä niin katkeroitunut, peruskade ihminen että tukehtuu tuota menoa sappinesteisiinsä. Anna toisten olla onnellisia ja rakastaa toisiaan. Täällä kehoitat Ilmoittelemaan anonyymisti viranomaisille. Ilmoittaa mistä? Silkkaa ilkeyttä ja suorastaan sairasta häijyyttä. Olet tosi inhottava ihminen.

Voi kuule, en ole ollenkaan katkeroitunut, kateellinen, ilkeä enkä häijy ihminen :)

Syy vihaisiin viesteihini on seuraavanlainen: minua pistää ärsyttämään sellainen raukkamaisuus mieheltä, että pakenee ensin sodasta Suomeen aikomuksenaan saada turvapaikka ja pelastaakseen sitten vaimonsa ja lapsensa myös turvaan. Suunnitelma on hieno kyllä juu. Mutta kun se mies on itse päässyt Suomeen turvaan, se alkaa suhteeseen vokin työntekijän kanssa. Hylkää sen vaimon ja lapset sinne sotaiseen maahan ja menee naimisiin tuon suomalaisen kanssa! Mikä raukka! Mikä petturi! Minusta on ihan oikein, että se mies pakotetaan palaamaan sinne maahan. Jäihän se vaimo ja lapsetkin sinne. Ei mikään "rakkaus ja tunne" voi olla niin suuri, että se saa hylkäämään oman vaimon ja pikkulapset sodan jalkoihin ja mies vain peuhaa itseään vanhemman vokkinaisen kanssa! Todella raukkamaista.:mad:

Voi kuule, en ole ollenkaan katkeroitunut, kateellinen, ilkeä enkä häijy ihminen :)

Syy vihaisiin viesteihini on seuraavanlainen: minua pistää ärsyttämään sellainen raukkamaisuus mieheltä, että pakenee ensin sodasta Suomeen aikomuksenaan saada turvapaikka ja pelastaakseen sitten vaimonsa ja lapsensa myös turvaan. Suunnitelma on hieno kyllä juu. Mutta kun se mies on itse päässyt Suomeen turvaan, se alkaa suhteeseen vokin työntekijän kanssa. Hylkää sen vaimon ja lapset sinne sotaiseen maahan ja menee naimisiin tuon suomalaisen kanssa! Mikä raukka! Mikä petturi! Minusta on ihan oikein, että se mies pakotetaan palaamaan sinne maahan. Jäihän se vaimo ja lapsetkin sinne. Ei mikään "rakkaus ja tunne" voi olla niin suuri, että se saa hylkäämään oman vaimon ja pikkulapset sodan jalkoihin ja mies vain peuhaa itseään vanhemman vokkinaisen kanssa! Todella raukkamaista.:mad:
Olet niin viehättävä, seksikäs, kun vihastut.

Sinun mamu.

Yhteistyössä