Maailman kaunein palstalainen on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mie tietenki... :o
girl_ghost-122x234.jpg

Oikeastaan haluanki osallistua sitte UNIVERSUMIN kauneimman palstalaisen hakuun...

No voi kamala! Mä tulin tänne äänestämään ja näin oman nikkini mainittuna. Kiitos vaan kehuista, mutta ihan oikeesti ne ei oo ansaittuja. Mä olen kyllä kaukana kauniista, paitsi että ehkä joskus jotkut kuvat onnistuu hämäävästi muuta väittämään.

Grace on todella kaunis, samoin Huumekoira. Molemmat kauniita kuvissa, mutta todella paljon kauniimpia luonnossa. Ja näkisittepä Crystal Bluen tai very important babyn livenä, vau molemmat!

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Trinsessa on kyllä minun suosikkini. Kuin keijukainen.

Trinsessa on kaunis, kuin keiju tosiaan, mutta kaunis olet itsekin, samaten Ugly Duckling, Grace, Huumis, Tiiru, Hedona, Miä, Lode84, Aamuäree, Tiimarinvihko ja, ja, ja...siis kun muistan kasvoja, mutten nimiä, ei voi mainita kaikkia :o höh, yksinkertaisesti liian paljon kauniita naisia täällä, ja sitten vielä lukuisia sieviä, nättejä ja söpöjä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Oho, katoin just Huumekoiran profiilia ketjun innoittamana ja hänhän on kaunis kuin nukke!
Joo Down-nukke.

Sinä sekopää mene hoitoon ja lopeta Huumiksen vainoaminen. Olet sairas!
Kipeehän Huumiskin on. Helluntalainen.

IDIOOTTI!

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hän on kyllä hyvin kaunis. Mutta mutta niitä hyvin kauniita on monia. Gracen kaikki tietääkin. Hedona on hätkähdyttävän näköinen.

Grace, Hedona, no en tiiä kumpaakaan, vaikka olen täällä joskus aikaani viettänyt :whistle:

Yhteistyössä