Maailman paras mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on huomaavainen, hellä, tykkää halata, rehellinen ja rakastava. hyvä isä mun lapsille edellisestä liitosta kuin myös yhteiselle lapsellemme. tekee kotitöitä, ollaan samalla aaltopituudella. kaiken kruunaa hyvä kroppa, on pitkä ja komea sekä hyvä duunipaikka. täydellinen paketti :)

Koska hänen seurassaan voin olla oma hölmö itseni miettimättä mitä voin sanoa ja tehdä. Ja kaikista kummallisista ja jopa inhottavista tavoistani huolimatta hän rakastaa minua silti ja näyttää sen myös. Vaikka on hän välillä vähän turhan laiska, mutta silti minulle juuri se täydellisin mies. <3

Se on mulle just se oikea, sielunkumppani, rakastaja, ystävä.
Meillä on mielettömän hauskaa yhdessä, se saa mut aina nauramaan.
Hänen sylissä on myöskin hyvä itkeä, ja tiedän ettei mun tarvii koskaan piilotella tunteitani hältä.
Mies tekee mulle turvallisen olo, ja tuntuu siltä että tekis mitä vaan mun puolesta hyvässä ja pahassa.
Meillä on hyvää seksiä eikä hän oo sängynkään puolella itsekäs.
Hän ei turhia lahjoja ostele, mutta sillon kun ostaa se on harkinnalla mietitty ja rakkaudella hankittu.
Ihanaa on myöskin kun hän tuo kaupasta aina jotain "ihan vaan mulle", siis mun lempi jugurttia tai lakua tms.. :)
Ja tekee pieniä asioita niinkun tuo tuoremehua sänkyyn, keittää kahvit ruuan päälle tai käy hakemassa apteekista rasvaa raskausarpiin (niinkun tänään).

Ja siks on myöskin maailman paras koska on just mun oma ihana hevariukko, eikä kenenkään muun <3

Mä voin kehua exää. Vaikka se ei mulle se napakymppi ollutkaan niin on kuitenkin: Hyvä ja välittävä isä, joka todella osaa toimia lasten kanssa ja on melkeinpä samassa asemassa mun kanssa lasten hoidon suhteen. On jämpti. On iso ja turvallisen tuntuinen nallekarhu. Tykkää hellimisestä ja tekee hyvää ruokaa. Öö... Se on todella hyvä mies ja toivon että löytää joskus itselleen sopivan vastakappaleen :)

Mä taidan olla vähemmistössä kun kehun exää........ :laugh:

• Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24331727:
Ainahan ne kemiat ei kuitenkaan natsaa, vaikka olisi kuinka ihana ihminen tahansa kyseessä.
Jos siitä toisesta puuttuu se jokin, niin sitten se vaan puuttuu.

Tässähän hmmm??:lle tulikin vastaus.

Me olemme niin erilaisia ihmisinä. Se on se syy. Eikä haluttu viedä suhdetta siihen pisteeseen jossa astuu kuvaan katkeruus tai vian hakeminen toisesta, riidat ym. koska totuus on, että me emme vain näe maailmaa samalla lailla.

• Tykkää
Reactions: HEI!
Mullakii on maailman paras mies -mulle.
Se on sellanen jääräjuntti aina välillä, mut se on sitten niin juvelan ihana.

Siivoili eilen kämpän, jotta pääsee lapsen kanssa lähtee iltasella poies ja mammat saa viettää iltaa keskenään. Nii, eihä se kauheen hanakka siivooja tavallisesti oo..

Mieheni on miulle oikea mies, hää on miun kumppani, ystävä ja rakastaja.
Hellä, rakastava, kannustava, ihana,intohimoinen,uskollinen,luotettettava ja huumorintajuinen mies.

Ottaa huomioon niin arjessa, juhlassa kuin sängyssäkin.
Saa miut aina hymyilemään ja nauramaan, tietää miun mielialan sanomattakin.

Meijän välillä on sellainen fyysinen ja henkinen yhteys mitä en ole muiden kanssa tuntenut.

Mun kaveri on naimisissa maailman parhaan miehen kanssa. Ihan sama mitä tapahtuu, mitä joku tekee, niin hän kyllä kertoo, ettei hänen miehensä koskaan sitä eikä tätä. On varmaan hienoa olla naimisissa itse täydellisyyden kanssa. Mun toiveet on vähän realistisemmat, enkä edes halua maailman parasta, missään asiassa maailman parasta :D

Mun mies on paras mulle. Saa mut hehkumaan ja uhkumaan itseluottamusta vaikka en missi olekkaan. Muutamat lisäkilot ja kauneusvirheet unohtuu kun vieressä on oma kulta joka rakastaa ja jumaloi kaikesta huolimatta. Ja niin minäkin häntä rakastan ja jumaloin häntä. Vuosivuodelta vaan enemmän. Mieheni teki meille kodin, kasvattaa kanssani kahta lasta, hyvä isä, on tunnollinen, luotettava, järkevä, huolehtii kaikesta, tykkää mun ruuasta ja leipomuksista ja on hyvä rakastaja. No onhan se mun mielestä maailman paras :)

Hyvinä päivinä siksi, koska
* hän ottaa minut huomioon
* hieroo ja hellii jalkojani vaikka maailman tappiin
* lukee kirjaa ääneen kun en saa unta
* hänen kanssaan voi keskustella mistä tahansa (tietää aina vastauksen kysymykseeni)
* ymmärtää minua ja välillä liian tulista luonnettani
* on rinnallani edelleen, vaikka on ollut hetkiä jolloin olisi ollut enemmän kuin syytä lähteä kävelemään.
* antaa minun nukkua vaikka koko päivän kun olen kivulias tai väsynyt ja hoitaa lapset mukisematta
* käy aina kaupassa
* vie roskat
* haluaa viettää elämänsä minun kanssani
* hänellä on samat haaveet kuin minulla

:hug: sulle.
Mulla on miehenä myös helmi, ollut 17 vuotta ja vielä kipinöi.
Kiihdytään kyllä nollasta sataan niin hyvässä :D kuin pahassa ja jutellaan paljon ja kaikesta.
toisen huomiointi ja todellinen tunteminen molemmin puolin... rakkaus vain paranee kaiken aikaa.

Kun sitä just kaipaisi tollasta... Että tuntis että toinen kunnioittaisi, välittäisi.. Että olisi joku joka olisi kiinnostunut mun elämästä, tunteista.. Joku jonka kanssa keskustella..

Olen jämähtänyt kylmään suhteeseen ihan sen takia etten usko saavani parempaakaan.

Mutta nyt poistun pilaamasta tätä ketjua.. Olen kuitenkin onnellinen kaikkien teidän puolesta jotka olette saaneet hyvän miehen. Eipä niitä hyviä enää vapaana taida ollakaan.

Yhteistyössä