Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MiehesiToinenNainen:Alkuperäinen kirjoittaja smk:Alkuperäinen kirjoittaja MiehesiToinenNainen:Alkuperäinen kirjoittaja smk:ressukka olet, olet VAIN toinen nainen =) Ja kehtaat vielä ylpeillä sillä, naurattaa ihan
Mitäs sä pistät sanoja mun suuhun? Mä en ole ylpeillyt. Mutta en mä loistavasta seksistä kieltäydykkään. Mulla on kuvioni ja tälläinen sopii mun elämään.
Enkä ole ressukka. Vaan nainen joka tietää mitä haluaa. Seksiä ilman sitoumuksia ja sellaista saa ukkomiehiltä. En halua ketään vakituiseen nurkkiini roikkumaan.
Ressukka nimenomaan olet, siit ei pääse mihinkään. Ja kyllähän ylpeilet tollasella asialla kun tänne tuut siitä jauhaa, hah mikä ressukka ku ei ykköseksi yllä
Taisi sulle kolahtaa vähän turhan kovaa
Voi sua.
Sä olet kyllä niin ressukka, teet nikin vartavasten tänne että pääset ylpeileen, asialla missä ei ole mitää ylpeilemisen aihetta
Sun kanssa ei voi ilmeisemmin keskustella. Kun hyökkäät ja räksytät kuin yleinensyyttäjä. Joten meidän osaltamme tämä loppuu tähän. Sä voit pitää mielipiteesi ja mä omani.
Ja jos sillä mitään väliä on. Tein nikin koska olen meinannut tehdä jo pitkään ja siksi että en ole varmasti ainoa toinen nainen.