Maailman rumin alapää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Järkyttynyt

Vieras
Eilen ajelin peiliä apuna käyttäen karvoja alapäästä... Ja voi mikä masentava näky sieltä paljastui. Oikein järkytyin... Miten värkki voi olla noin ruma!!! Olen siis kaksi lasta synnyttänyt ja kolmas tulossa. Ikää on 24v. Häpyhuulet on aina olleet aika suuret, mutta nyt ne vasta näyttääkin kamalilta, kamalat ruttuiset lärpäkkeet. Mutta pahinta on se ihon ruskea väri! Onkohan olemassa mitään konstia millä saisi ihon takaisin vaaleaksi? Eipä kyllä enää tulisi mieleenkään mieheltä pyytää suuseksiä...

:laugh: :laugh: tosi suuri ongelma sinulla =) =)

Minä en edes näe alapäätäni, kun en jaksa alkaa peilin kans tiiraamaan :whistle: :whistle: :whistle:

Ajeleminen ei ole käynyt edes mielessäni :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Järkyttynyt:
Eilen ajelin peiliä apuna käyttäen karvoja alapäästä... Ja voi mikä masentava näky sieltä paljastui. Oikein järkytyin... Miten värkki voi olla noin ruma!!! Olen siis kaksi lasta synnyttänyt ja kolmas tulossa. Ikää on 24v. Häpyhuulet on aina olleet aika suuret, mutta nyt ne vasta näyttääkin kamalilta, kamalat ruttuiset lärpäkkeet. Mutta pahinta on se ihon ruskea väri! Onkohan olemassa mitään konstia millä saisi ihon takaisin vaaleaksi? Eipä kyllä enää tulisi mieleenkään mieheltä pyytää suuseksiä...

Puhdas ja sheivattu alapää on aina kaunis ja herkullinen :p Älä oo turhaan epävarma sen viehätysvoimasta. Sun tusoon on takuulla ihana :D :p

Kyllä itsellänikin aika kamalaksi tuo alapää on jäänyt kolmannesta.Vaikka jo vajaa 2v aikaa.Häpyhuulet koko ajan pikkasen auki.Ehkä se siitä vielä joskus "kiinteytyy".Ja muutenkin pimpsa sisältä iso..

Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse joskus kokeilin posliinia mutta ei ole mun juttu.Sänki kasvaa nopeasti.Karvat tummia ja paksuja.

Vahaaminen on parempi vaihtoehto ku ajelu, jos ei jaksa päivittäis ajella.

No mulla nyt tuollainen "puoliposliini".Päällä karvoja mutta alempana ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Järkyttynyt:

mulla on huulet ihan eriparia. ja kauhia rako välissä. väri kanssa tummempanpuoleinen. kaikki on ikäänkuin jo valmiiksi tarjolla. mutta ei auta itku markkinoilla. himot ne on hiirelläkin ja käsken miehen pitää silmänsä kiinni.

Yhteistyössä