Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko se se esittelyjakso joka tuli jo joskus aiemmin?
Alkuperäinen kirjoittaja jeppali:Mun televisioaikani alkaa vasta yhdeksän aikoihin, joten mulla jää kaikki sitä ennen tulevat ohjelmat katsomatta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko se se esittelyjakso joka tuli jo joskus aiemmin?
ei mun milelestä mikään esittelyjakso![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:Alkuperäinen kirjoittaja jeppali:Mun televisioaikani alkaa vasta yhdeksän aikoihin, joten mulla jää kaikki sitä ennen tulevat ohjelmat katsomatta![]()
pistä nauhalle... |O
Alkuperäinen kirjoittaja .:Satu ja Toma viime kaudelta ovat eronneet.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani::wave: juu katson. Onhan se toinenki pari joka sai vauvan, samalta kaudelta kun Harri ja susanna. Kati ja mikäs se mies olikaan... se hevilettikurkkusinappiäijä.:xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani::wave: juu katson. Onhan se toinenki pari joka sai vauvan, samalta kaudelta kun Harri ja susanna. Kati ja mikäs se mies olikaan... se hevilettikurkkusinappiäijä.:xmas:
![]()
niinpäs olikin, mäkään en muista nimeä, joo pojan he saivat
sanokaas nyt mikä sen miehen nimi oli, rupes vaivaamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:joo mä ooon odottanu koko päivän!! se yks naismaajussihan on raskaana..hmph![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:joo mä ooon odottanu koko päivän!! se yks naismaajussihan on raskaana..hmph![]()