Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
Kenen niistä?Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
Onkohan meillä yhteisiä tuttuja minäki tunnen sen yhen pojan vanhemmat =)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kenen niistä?Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
Onkohan meillä yhteisiä tuttuja minäki tunnen sen yhen pojan vanhemmat =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:joo mä ooon odottanu koko päivän!! se yks naismaajussihan on raskaana..hmph![]()
Kuka mitä häh???
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:joo mä ooon odottanu koko päivän!! se yks naismaajussihan on raskaana..hmph![]()
Kuka mitä häh???
seiskassa oli että naismaajussi johanna haavisto on raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:joo mä ooon odottanu koko päivän!! se yks naismaajussihan on raskaana..hmph![]()
Kuka mitä häh???
seiskassa oli että naismaajussi johanna haavisto on raskaana.
Onko se nyt alkavalla kaudella mukana, tai siis ehdolla? Meinaan et voi olla aika mielenkiintoinen käänne =)
Jep sit on sama.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kenen niistä?Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
No sen Lohtajalaisen
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep sit on sama.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kenen niistä?Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
No sen Lohtajalaisen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis eikö nyt tulekaan ennennäkemätöntä jaksoa siitä vielä?
Joo mä asun täällä 17km päässä kokkolasta.Pyöräilypitäjässä..Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep sit on sama.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kenen niistä?Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
No me taidetaan olla sit Kokkolan seudulta kumpikin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Joo mä asun täällä 17km päässä kokkolasta.Pyöräilypitäjässä..Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep sit on sama.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kenen niistä?Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
No me taidetaan olla sit Kokkolan seudulta kumpikin :wave::xmas:
Asutko säkin täällä missä pyörä tunnetaan Jumalana??Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Joo mä asun täällä 17km päässä kokkolasta.Pyöräilypitäjässä..Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep sit on sama.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kenen niistä?Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
Kuulostaapa aika tutulta.... Ettei vaa olla naapureita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Asutko säkin täällä missä pyörä tunnetaan Jumalana??Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Joo mä asun täällä 17km päässä kokkolasta.Pyöräilypitäjässä..Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep sit on sama.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kenen niistä?Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
![]()
Missäpäin sä täällä sit asustelet?? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Asutko säkin täällä missä pyörä tunnetaan Jumalana??Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Joo mä asun täällä 17km päässä kokkolasta.Pyöräilypitäjässä..Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep sit on sama.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kenen niistä?Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vois sitä ainakin ekan jakson katella siellä meinaan on mun ex-työpaikkani omistajien poika mukana ja edelleen oon näiden tyyppien kans tekemisissä..![]()
![]()
Juu siis kaikki on hulluja tai pyöräilijöitä. No en oo syntyperänen ja pyörääkää ei tuu hirveesti käytettyä![]()