V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten teillä sitten on niin tunkkaisen oloista jotenkin? Onkohan ilmanlaadussa vikaa tai sitten ilmapiirissä.Tää on vaikea... ensinnäkin, mun mielestä maalaisromanttinen ei ole tippaakaan _romanttinen_... Tykkään romanttisesta ja ketuttaa joka kerta, kun joku innostuu puhumaan mun _maalaisromanttisesta sisustuksesta_. Porukka ei ilmeisesti enää näe mitään muuta romanttista sisustustyyliä kuin tuon ja kaikki romanttiset on maalaisromanttista... öh.
No, nyt jos mietin niin ehkä jopa se moderni. Siitä ei ainakaan tule niin tunkkainen mun makuun.
Ai sä oot ihan käyny meillä? Oh no sitten.. tänään tosiaan kävi ammattilaiset korjaamassa meidän ilmastoinnin, joten nyt on taas raikasta ah.Miten teillä sitten on niin tunkkaisen oloista jotenkin? Onkohan ilmanlaadussa vikaa tai sitten ilmapiirissä.
Moderni. Pidän minimalistisesta ja avarasta sisustuksesta, mutta senkin voi toki helposti viedä liiallisuuksiin. Maalaisromanttisesta saan paniikkikohtauksen.
Samoin. Toisaalta avaraa ja minimalistista saa monella eri tyylillä. Vaikka niillä talonpoikaishuonekaluilla. Mut ilmeisesti sua siis eto lähinnä se krääsä?
Olisko Laura AshleyMä en tiedä mistä tuo Laura sana tuli tuonne.. piti kirjoittaa perään laita perustelu. Muutkin kuin Laurat saavat vastata![]()