Maaliskuun lapsettomuushoidot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ibiza79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Labratulokset tuli.
Progesteronitaso oli tässä kuussa normaali, joten ovuloitu on :wave: *tuulettaa*. Miehen sperma on laatutavaraa, 147 milj./ml :D
Toukokuussa olis edessä SSG, jolloin saadaan tietää onko niistä siittiöistä mitään iloa...
Laihdutuksessa on menty takapakkia, kilo on tullut takasin, mutta tarmolla taas eteenpäin mässäilyviikonlopun jälkeen :kieh:
Jaksamista kaikille ja :hug:

Paaaaaaljon onnea kaikille plussaneille :flower: :flower: :flower: :flower: Huomasin vasta oman navan jälkeen :ashamed: Ja Hansuliinille triplaonnittelut B) \|O \|O \|O (<- kolme hurraahuutoa)

HANSULIINULLE triplasti onnea!!! :flower: :flower: :flower: Aivan mahtavaa kuulla :D Toivotaan, että kaikki menee hyvin Tupulla, Hupulla ja Lupulla ;) !

Kiva kuulla muittenkin ultrauutisia. Itse kävin ultrassa kiirastorstaina. Mua jännitti AIVAN kamalasti juuri ennen kuvausta, koska pari edellistä päivää olivat olleet melko oireettomia ja mielessä väikkyi jo vaikka mitä... Jännitys laukesi kuitenkin onnen kyyneliin, kun ruudulla jumputti pienen pieni sydän aivan hirmuista vauhtia :'(

Kaikki hyvin siis tähän mennessä, ja maanantaina on jo eka neuvolakäyntikin. Nyt siis "jo" rv 8+4, ja sitä on vieläkin vaikea uskoa, kaiken odottamisen, pelkäämisen, pettymisen ja sitten taas toivomisen jälkeen. Nyt kuitenkin haluan unohtaa pelkäämisen ja keskittyä tähän maailman onnellisimpaan asiaan: sisälläni kasvaa ihmisen alku. Tätä onnea on vaikea sanoin kuvata... :'(

Sydämellisesti onnea kaikille muille plussanneille ja varsinkin niille, joilla piinapäivät vielä jatkuvat!

Kiitokset kaikille ja :hug: .. Oireettomia hetkiä ei juurikaan ole, pahaolo on muuttunut lähes ympäri vuorokautiseksi, hormooneja vissiin veressä sen verran paljon.. Lantiopohjan lihakset sairaan kipeet, ei puhettakaan, et vois töissä olla. Työterveyshoitaja vaan naurahti eilen, et pienet siellä venyttelee itelleen tilaa :) .. Kun nyt näin, et kaikki on hyvin, oon päättäny jättää pelot taka-alalle ja alkaa nauttimaan noista pienistä :heart: ..

Onnittelu kaikille muille plussanneille kans ja piinailijoille tsempitykset =) !!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 14:17 minäkinkö kirjoitti:
:'( :'( :'(

No niin. Olin matkalla siirtoon ja puhelin soi ja biologi soitti ja sanoi, että jakautuminen oli pysähtynyt siihen nelisoluvaiheeseen..
MIKSI? Onko kenellekkään muulle käynyt näin.
Eli siirtoon ei päästy.
Mieheni oli / on todella pettynyt.
Hohhoijaa..

Ei tässä jaksa iloita yhtään mistään.

Kelaltakin tuli päätös etteivät korvaa mitään meidän kuluista. Kiitti v....sti !
Kyllä verorahat kelpaa, mutta tännepäin ei sitte mitään.

Onko kenellekkään yli 40-vuotiaalle korvattu lääkkeitä tai hoitokuluja ?
Pliis vastatkaa !

Hei

Ilmakin kuvastaa kaikkine räntäsateineen mun tuntemuksia... :'( :'(

Hei Minäkinkö
Olen myös 40v. täyttänyt ja minulle on korvattu 2 inseminaation lääke ja lääkärikulut. Kuulema tämä on ihan tapauskohtaista (ja kuulema KELAn toimistokohtaistakin) ja sitä päätöstä saikin odotella pitkään. Nyt jos ryhdymme vielä IVF:ään niin taas olisi uusi jännitys edessä päätöksen suhteen koska tämä päätös koski vain inseminaatioita... Meillä ei ole todettu mitään varsinaista vikaa ja yksi luomulapsikin jo on. Sääli että kohdallasi päätös oli negatiivinen, se on niin väärin....piru kun menivät alentamaan sen ikärajan 45v:stä 40:een. Olisihan siinä välissä ollut esim. ikä 43v.

Pikkuenkeli Hei pitkästä aikaa! :wave:
Odottelin kovasti iloisia uutisiasi kun palailin kahden viikon lomalta, mutta jouduin pettymään... Olisin todella todella kovasti toivonut sinulle sitä plussaa, koska olet ollut niin hyvä tsemppaaja kaikille muille, minullekin silloin tammikuun hoitojen aikana. Iso lohtuhali teille :hug:
Toivottavasti jaksatte vielä uskoa ja yrittää !! Ja toivotaan että esim. se alkionkuoren avaus olisi teille sopiva hoitomuoto.

Onnea kaikille teille plussanneille !!!

:heart: Hedy :heart:

Tiedottelenpa tähänkin ultrakuulumisia.
Viikkoja siis kasassa nyt 6+0 ja seurantaultra polilla oli tänään.
Yksi matkalainen siellä köllötteli; syke näkyi vahvana ja pituutta 4 mm.

Eli kaikki on hienosti, omaa huonovointisuutta ja väsymystä lukuunottamatta. Toinen seuranta on sitten parin viikon kuluttua...

Nostelen tätä ketjua vielä ylöspäin jotta ainakin Minäkinkö ja Pikkuenkeli huomaavat lukea mitä heille kirjoittelin.

Lisäksi ajattelin kertoa teille jotka minut muistavat tammikuun hoidoista, että loma teki minulle ihmeitä ja yllätyksekseni tein + testin tällä viikolla. Ei tätä kyllä usko todeksi. Kahteen vuoteen ei ole plussaa näkynyt kertaakaan. ei vaikka hoitoa on ollut kaikenlaista ja NYT sitten homma onnistuu luomuna. Olimme juuri sysänneet hoidot syrjään ja luovuttaneet ainakin hoitojen suhteen. Ei tässä voi kuin ristiä kädet kainoloita myöten ja toivoa parasta loppuajalle. Kyllä sitä on niin kiitollinen ja nöyrä tällä hetkellä.

Toivottavasti tämä kirjoitus antaa teille muille toivoa siitä, että luonto voi yllättää positiivisesti juuri kun sitä vähiten odottaa (ehkä tämä stressittömyys ja lomatunnelmakin auttoivat). Kyllä nuo hoidot on stressanneet välillä niin, että olen vähän ihmetellyt itsekkin miten siinä voi raskaaksi tullakkaan ja noh, empä ole tullutkaan.

Kaikille kovasti hormoonien hyrinää näin kesän kynnyksellä ja stressitöntä yritystä (vaikka se melkeen mahdotonta onkin) ;)

=) Hedy rv 5+2 =)

Hedy !

Kiitos kannustavista sanoista ja roppakaupalla onnea !! :flower: ;)

Niin raha ei tietenkään ole tärkeintä tässä projektissa, mutta jos sitä ei ole loputtomiin, niin silloin tietysti...

No kaikkemme teemme ja toivomme, että saisimme oman yhteisen pikku nyytin !!

Yhteistyössä