Juff ketjua lueskelin...itse olen laittanut 2 vanhempaa lastani hoitoon aokanaa heti äippäloman jälkeen. Hyvin pärjäsivät ja nyt ovat 13 ja 14v, traumoja eivät ole saaneet, eikä heillä ole omasta mielestä päiväkodista huonoja muistoja. Jokainen perhe tyylillään

Töihin olin ajatellut mennä nytkin äippäloman loputtua, mutta tärppäsi heti kun saatiin lupa yrittää uutta raskautta, joten nyt työt saa odottaa.
Mukavaa että täällä on muitakin 38v odottajia. Miten olette jaksaneet? Olen jaksanut paremmin nyt kuin nuorempana..saa nähdä miten menee, kun odotus pitenee. Meillä ikäeroa tulee 1v ja 19pv

Olen onneksi saanut nukkua kaikki yöt, ainakin tähän asti, eikä univelkaa ole, se on jo paljon.
Lääkäri aika vaihtui perjantaille, joten vielä pitää odottaa. Toivomme, että perjantaina näkisimme pienen sykkeen:heart:
Mulla oli raskausajan diabetes viime talvena ja suokavaliolla pysy hyvin kurissa. Olen nyt jättänyt sokereita vähemmälle, mutta puntarille en ole uskaltanut....viime raskaudesta tuli 15 kg ja lähti 11kg. Normaalipainoinen olen, mutta pakko seurata syömisiä ja syödä terveellisesti.
Miten teidän liikkumiset, käyttekö jumpissa tai salilla? Itsellä lihaskunto ihan rupsahtanut, joten jotain lihaksia tässä pitäisi saada, että toimintakyky säilyy, eikä niskat ja selkä jumita.
OivaAino 5+5