Ihania ultrakuulumisia taas monilla!
Tervetuloa
Hillankukka!
Seksihalut; ehdottomasti lisääntyneet... alussa etoi niin eipä paljo kiinnostanu.
Minun sukukaiseni on ottaneet
uutisen vastaan hyvin ja olleet iloisia asiasta. Paitsi toinen mummoni... ihmeellinen asennoituminen minun lisääntymiseeni. Tykkää kyllä esikoistytöstämme tosi paljo ja haluaa viettää aikaa hänen kanssaan, mutta on aina sanonut jo etukäteenkin että älä sitten tee enempää!!!??? En ymmärrä miksi en saisi? Ja nyt ku kerroin tuumas vaan et voi ei, ajattelin että tyttönne "saisi" olla ainokainen. Minusta se on rikkaus että saa sisaruksia! ja tyttö odottaa kovasti että pääsee isosiskoksi. En ymmärrä tätä mummoani sillä sikollani 2 lasta eikä ole hälle puhunut tällaisia koskaan... Vähän kyl on loukannu. Onneksi muut on kannustavia.
Sintu:Mä oon kans hoitoalalla, esikoisen aikaan olin kotihoidossa ja voi kauhia että se pissaamattomuus oli kamalaa!!! Mun oli sit raskauden edetessä pakko otta yks mummu joka oli siisti paikkana käydä ja alkaa käyttään joka päivä hänen wc:tään. Se oli siis
PAKKO. Jos en ois juonu olis tullu pääkipeeksi ja huono-olo... Nyt oon osastotyössä ja vessa niin ihanan lähellä!

Tosin työ on raskaampaa... saapa nähä joudunko nytkin saikulle jo rv 26....?
Liikunta, työpäivän jälkeen ei jaksa! Olen kokoajan jalkojen päällä töissä ja pumppaan mummuja ja pappoja niinku salilla oisin joten en tartte lisää fyysistä rasitetta ollenkaan. Nyt kun pahoinvoinnit helpotti olen kyllä vapaapäivänä käynyt uimassa ja kävelylläkin. Mut ei liian raskasta et jaksaa sit taas töissä. Painoa on kyl tullu jo varmaan 3 kiloa kesäkuun alusta... :ashamed:
(.) Mulla on niin outoa kipeääkin "kramppailua" välillä tuolla kohdunseudulla et alkaa kohta hirvittään että joko nyt alkoi jonkinmoiset supistelut...? Onko kellään näillä viikoilla ollu tällaista? Kiva ku on niin raskas työkin niin saa miettiä mitä uskaltaa tehä ettei vaan käy huonosti... Esikoisesta alkoi kipeät supparit jo 20 + viikoilla... Kestin kyl 38+ viikolle ennen ku synty mut en ilman todella rauhallista oleilua kotosalla jo viikosta 26+. Alko vaan hirvittään et joko nyt!!! Vaan onko vaan venymiskipujas ku kohtu kasvaa... Mut ku tuntuu et koko alavatsa menee ihan kovaksi ja se kestää useita sekunteja... suppareilta kuulostaa, eikö?? Viikon päästä lääkärineuvola, pitänee mainita asiasta... Ja kattovat alakauttakin, toivotaan et paikat on tiukasti kiinni!

Sitä ennen vielä kamala työputki edessä, illasta aamuvuoroon menoa... eli todella raskasta!
Taas kauheen pitkä stoori... :ashamed: Anteeksi!
Nopponen 12+4