Heipä hei!
Ihan aluks suuren suuret
onnittelut emmimmemmille!! :heart: Taas sitä tajuaa kuinka lähellä synnytys meillä onkaan... Toivottavasti kaikki on hyvin ennenaikaisesta synnytyksestä huolimatta. Tulethan
emmi kertomaan kuulumisia kun kerkiät ja jaksat.
Meillä meni joulu oikein mukavasti. Pukki oli antelias ja oli muutenkin oikein rauhaisaa. Mieheltä sain lahjaksi kalevala-korun ja sähköhammasharjan. Poika sai hirveen määrän leluja ja vaatteita ja vauvakin sai muutaman bodyn. Saatiin myös rahaa uusien vaunujen ostoa varten ja ajateltiinkin tänään vielä mennä katteleen vaunuja, kun tuli mainos et lastentarvikkeessa on ale. Ollaan päätetty ostaa emmaljungan yhdistelmät ja lisäks halvalla jostain käytetyt tuplarattaat. Tuo esikoinen kun on kumminkin keväällä vielä siinä iässä et tarvii esim. kaupunkireissuilla istua rattaissa.
Kivunlievityksestä vielä sen verran et oon samaa mieltä kun
ärrieri. Vaikka kuinka olis päättänyt että haluaa luomusynnytyksen, niin siinä pedillä maatessa kovien kipujen ja tuskien kans mieli muuttuu hyvinkin helposti ja ottaa kaikki mahdolliset kivunlievitykset mitä saa. ´
En oo varma osaanko ja saanko aikaseks (=laiska)

laittaa rv 30 kuvaa... Mutta maha mulla on aika pieni. Moni ei töissä vieläkään tiedä et oon raskaana ja musta se on huvittavaa kun viikkoja on kuitenkin kasassa jo noin paljon. Isäkin sanoi mulle tuossa jouluna että mulla on paljon pienempi maha nyt kun ekaa odottaessa. Ja eihän mulle ole niitä kilojakaan tullut kuin sen yksi.
fazerina meillä oli miehellä ekassa raskaudessa kans sympatiaraskaus.

Mies lihoi lähemmäs 10 kiloa mun raskauden aikana, mut nyt ne on lähtenyt pois, eikä ole tässä tokassa raskaudessa tullut takaisin. =)
marza ja masuvauva 27+6