Tervehdys kaikille! Taasen yövuorossa... Tosin tämä on viimeinen yö jonka joudun töiden merkeissä valvomaan. Esimies "armahti" ja lupas olla laittamatta enää yövuoroja. Ja hyvä niin, on ollut taas niin karmeeta. :x Maanantaina oli 3. neuvola ja siellä kuunneltiin syke, joka löytyi onneks heti, pelotti taas niin kamalasti kuten enne ultraa. Pikkusen pumppu siellä jumpsutti sykkeellä 150!

Olipa niin ihana kuulla se viuhuna. Hemppa oli tippunut, nyt 119 kun alkuun se oli 135. Lisärautaa ei kuitenkaan vielä tartte TH:n mielestä ottaa. Paineet ok ja painoa tulee... :ashamed:
Mieliteoista mulla ei niinkään ole mielitekoja vaan enemmänkin sellasta mitä en tykkää yhtään syödä, esim. leikkeleet on jääny kokonaan pois leivän päältä. Tai onhan mulla ainakin yks mieliteko, meinaan 4viljan puuro. Sitä on pakko saada vähintään lautasellinen päivässä. =)
Vierailijat TAYSissa on käytäntö että vierailijoita saa käydä vierailuaikana aulatiloissa, tietty mies saa olla ihan huoneessa. Mun puolesta saa tulla ketä tahtoo, tosi luulen että aikalla käy "vain" omat ja miehen vanhemmat ja sisarukset.
Vaunuista ei ole mitään hajua. En ole kauheesti vielä miettinyt koko asiaa. Mun vanhempien kavereilla olis kait jotkut yhdellä lapsella käytetyt yhdistelmärattaat, jotka myis edullisesti. En yhtään tiedä minkä merkkiset yms. Muutenkaan ei olla mitään suurempia hankintoja tehty. Viime sunnuntaina olin Porvoossa lastentavarakirppiksellä, niin sieltä tuli ostettua (tai siis äitini, tuleva hössömummu osti

) kassillinen ihan pieniä vauvanvaatteita. Sai kyllä tosi edullisesti ihan käyttämätöntäkin vaatetta.
Liikkeistä jotain tulla alavatsalla välillä tuntuu, mutta en yhtään osaa sanoa että onko ne pikkusen liikkeitä. Sellasia hassuja plompsahduksia, voi olla tietty ihan vaan ilmaakin.
Närästys on vähän liiankin tuttu vaiva, kun jonkin sorttista refluksivaivaa on ollut jo monta vuotta. Tosin nyt tuntuu että närästyskohtaukset ei ole niin kamalia ja niitä ei ole niin usein. Joskus kun närästys on saattanut pistää ihan oksentamaan ja poltellut niin kauheesti. Sellasta pientä ikävää polttelua on silloin tällöin. Mulla siihen auttaa lasillinen maitoa.
Aikas jännää kun ollaan kohta puolessavälissä raskautta!! Kyllä aika vaan menee nopsaan. :heart: ¨
Hyviä jatkoja kaikille! :flower:
Riine ja Pallopää 16+2