MAALISVAUVAT 2008 ¤¤¤HELMIKUUSSA¤¤¤

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taaperotx5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oppa:
Meillä on myös sama synttäripäivä pojan kanssa! Hassua, millastahan se on viettää niitä yhdessä? No, kohtahan senki näkee :heart:

Täällä ei olla menossa valokuvaan, omat kuvat riittää :whistle: Niitä saapi sitten myöhemmin joko päivähoidosta tai jostain kerhosta.
Mutta laittaisin varmaan jotkut siistit housut/farkut ja jonkun nätin villapaidan/hupparin =)

Asiana olikin oikeestaan että Veetiskä ottaa nyt YHDEN askeleen :heart: Tossa äskettäin harjoteltiin kun huomasin että askeleen ottaa :heart:
Ihanaa!
Toinen hyvä uutinen on että nukahti itsekseen sänkyynsäkin!! Laitoin useamman kerran makaamaan ja peiton päälle ja lopuksi lähdin puhumaan miehen kanssa puhelimessa ja siellä hän nyt tutii :heart: Tosin on kyllä kääntynyt väärin päin ja peiton päällä mutta ah, on kyllä niin suloinen ja ihanaihanaihana :heart:

Näin mukavilla fiiliksillä jatkan hetken rauhaisaa iltahetkeä ja sitten itsekin petiin!

Suvitus ja ihana pikkuisomies :heart:

Suvitus.. olipas kiva kun olit kaipaillu :) Mukava huomata että joku muistaa mejätkin :whistle: Onnittelut ensimmäisestä askeleesta *abloodien paikka* Mie olen niin höppänä että oon merkinny kalenteriin pojan kehityksen kulun, jotenki tän nuorimmaisen touhut jaksaa naurettavanki paljon innostaa.. sentään en vaippojen sisältöä ylös pistä :laugh:

maalismamma08.. juu täällä meillä pohjosessa(Lapin pääkaupungissa) on vielä täys talvi.. tänään oli päivällä "vaan" -20.. illaks kyllä nosti taas sinne -25.. naureskelinki tänään noita kolmosen säätiedotuksia kun täti niin tohkeissaan kertoi että ehkä laaksoissa saattaa päivemmällä olla enempi pakkasta.. juu kyllä meillä on yleensä kylmempi keli mitä ne noissa tiedotteissaan kertovat.. arvauksiahan ne onki.. täälläkin se virallinen mittaus paikka on tuolla lentokentällä ja met taas olema täälä jokivarressa :)

Ooo.. kiitos kannustuksessa.. pyrin parhaani mukaan toteuttamaan tämän ÄD:n seuraavaan vaiheen, mikä lieneen tuo mielenvikasuus :laugh: Joo siis jos totta puhutaan ja ihan vakavissaan niin mielenvikasuuttahan ja masokismisuutta siihen tarvitaan kun nuita rkkauten hetelmiä ruvetaan tänne kylmään maailmaan tupsauttelemaan. Se on ne hormoonit.. you know.. :whistle:

Synttäreistä ootta myös jutelleet. Meillä ne menee yleensä samanlailla aina, silleen perinteisesti. En oo koskaan jaksanu mitään ohjelmaa järjestää, ehkä pitäis..? Matiaksen synttäreitä pitäis kyllä alkaaki järkkäileen pikku-hiljaa, se maaliskuun 15 tulee niin kovin varkain.. :D

Valokuvat mekin otetaan ite ja samalla ajatuksella ku te muutkin että jotkut kivat housut ja paita siihen kuvaan. Kattoo nyt sit mitä laitetaan pojulle päälle, mutta tuskin nyt ostamaan rupean :)

Jahas jos kurkkais vielä kerhonki puolelle kerta nyt tähän koneelle pääsin.. :whistle:

Marmeladi ja Matias

p.s.jänskättää.. kävin tänään haastattelussa ja huomenna selviää pääsenkö kouluun :D

Nyt Juholla epäillään että oisko poika allerginen jollekkin niin sen takia meen perjantaina käymään neuvolassa että saan lähetteen testeihin,toivotaan parasta että ei ois allerginen millekkään kun ei lapsista muutkaan meillä ole.

Juho menee nykyään nukkumaan tuossa 22.30-23.30 ja aamusin herätään noin klo 8.00-10.00 siinä saa vanhemmatkin onneksi hyvät unet.Tässä vielä kuva miten poika nukkuu nykyään :D

marmeladille pidän peukkuja että pääsisit kouluun!!nyt öitä kaikille!!

Kääk, kello on 5.50 ja täällä sitä kukutaan... |O Olen ollut valveilla jo neljästä asti ja leiponut pellillisen kaura-tattarisämpylöitä, kun tyttö ja mies vetelevät sikeitä makuuhuoneessa. Sen jälkeen kun pikkuinen alkoi nukkua kokonaisia öitä, mä olen jatkanut öisiä heräilyjä sillä erotuksella että nyt en saa enää uudestaan unen päästä kiinni. Tämä on niin väärin!!!

Suvitus, onnittelut Veetin askeleesta! :flower:

Taaperox4, tosi kurjaa jos teillekin tulee jotain allergiariesaa. Pidän peukkuja että kyseessä olisi väärä hälytys. Juholla on muuten tosi persoonallinen tapa nukkua... :D Hänellä näyttää olevan samanlainen puhuva koiralelu kuin meidän tytöllä. Mies välillä huokailee kun sadannen kerran kuuluu "punainen nenä" tai "halaa minua".

Ooo, mun nettipimento oli ihan turha yritys. Mutta ainahan sitä voi koittaa... Ja tervetuloa vaan tuonne vanhempien mammojen pinoon sitten kun aika on kypsä. ;)

Vaan jos menisi vielä yrittämään nukkumista...

T. Uneton mammalandiasta

taaperotx4.. :laugh: mikä kuva.. voi viude sentään.. onpa pojalla tyyli nukkua.. :) Toivottavasti nyt ei sitten mitään allergiaa ois.. stemejä sinne :hug:

Oppa.. härregyyd! mikäs ressi siul on päällä ku et unta saa? eikö uni tuu vaikka kuin yrität? lue vaikka jotain kevyttä hömppää tms.. mulla itellä ilta lukemisena Oi Ihana Toukokuu(se sarja näky sillon) monet naurut olen siitä saanu ja just sopivan kevyttä luettavaa että aivot nollaantuu :D

Tää sit pääsi sinne kouluun*tuulettaa* :attn:

Marmeladi ja Matias *unilla*

:flower: :flower: Onnea Marmeladi!

Tää kans tuntuu kaipaavan jotain uutta puhtia elämään... Huomenna tulee muutama työkaveri kylään, niin saa nähdä tuleeko kovakin ikävä töihin. En tiedä onko niitä töitä sinällään ikävä, mutta sitä elämää... Siis jotain muutakin elämää kuin tämä yksinäinen puurtaminen päivästä päivään "infantiilin" kanssa :) No, tänään on taas ollut niin kehno päivä pikkuherralla, että jättäkää negatiivisuuteni omaan arvoonsa. Pinna kireällä ja sappinesteen maku suussa :'(

Heippa pitkästä aikaa! Ihana kuulla että niin moni haaveilee lisää vauvoja. Onnea yritykseen! Meille noita vauvoja ei enää tule. Mulle tehtiin sterilisaatio viimeisen sektion yhteydessä, koska takana jo 3 sektiota ja suositus on 3-4. Mutta kyllä kolmen pojan äitinä saa elämyksiä nauttia - se on varma se =) =)

Mä edelleen imettelen ja myös yöllä 1-2 kertaa. Pikku hiljaa alkaa tulla mitta täyteen yöherätyksiä ja kun töihin lähtö on edessä 3 viikon pästä, niin tarttee alkaa päiväimetykset lopettamaan. Jokohan sitä siirtyisi jugyrtti linjalta maitoon...? Miten muut?

Meillä mennään nukkumaan klo 21-21.30 ja herätään klo 8. Syötöt n. klo 2 ja 6.

Vauvakuvaan myös tarkoitus mennä. Kaveri oli ottanut pojastaan ihana kuvan jussi-paita päällä ja ajattelin kokeilla samaa, talvenlapsia kun viimeisin on :)

Meillä lähdettiin jo käveleen tällä viikolla. (ikää 11 kk ja risat, 11.3 tulee 1v). Ihanaa kun hän kävelee jo 6 askelta ja naama leveässä hymyssä koko ajan!

Nyt lähdemme ulkoilemaan ja sitten unille ulos.

Kevätauringosta haleja!

Hellurei!
Täytyy tämä kumma aktiivinen hetki käyttää hyödyksi ja tulla muutama rivi naputteleen. Meillä herättiin tavallista aikaisemmin, nukahdettiin pienille unille ja nyt nukutaan jo toista kertaa tänään... taas kerran kaikki rytmin poikaset heittää härän pyllyä. Mutta onkos kaikki lapset niin rytmin orjia vai johtuuko siitä ettei äiti ole ja seura tekee kaltaisekseen.

:flower: Marmeladi ONNEA :flower:
Taaperotx4 aivan huippu kuva, kyllä se näiden "pienten" elämä on ihanaa, voi nukkua missä ja miten vaan.

Ja täällä kans ilmoittautuu yksi pohdiskelija, "mitä pojalle päälle kuvaan". Tosin pitäis varmaan eka tilata se kuvausaika, toivottavasti huomenna on yhtä aktiivinen päivä ja saisin sen sitten hoidettua.

Jahas tirsat taitaa olla ohi ja eikun taas menox kohti muskaria.

Jo toistamiseen -vai jopa kolmanteen kertaan- täällä tänään. Huh, joku tauko lienisi paikallaan!

Meillä syödään yöllä hyvin samaan tapaan kuin äiti lokukuunkin kotona, ja melko samoin uniajat on muutenkin. Usein venyy nukkumaan meneminen kymmeneen kun joku ysisarja telkkarista loppuu (joo, tv:n orjat). Mutta se on meidän koko perheen rytmi, ei paljon pidemmällä valvota me vanhemmatkaan :o

Ja maitoa on maisteltu, luomumaitoa, kun mainittiin, että sitä sietää yleensä vauvat paremmin. Mutta ei tuo meidän poika oikein mitään sillälailla juo, hörppii vain. Pitäisi tsempata tuosta tissistä eroon, niin sittenhän sen juomisenkin olisi pakko alkaa onnsitumaan, kai? Yhtään en ole saanut aikaseksi tissittelykertoja vähentää, vaikka kuinka olen niin ajatellut :( Ehkä yösyöttö ekaksi pois. Kokonaan lopettaminen kertarysäyksellä olisi kai aika karua. Mullekin. Vähän surettaa koko lopetus, vaikka helpottaisikin...

Marmeladi onnea kouluun pääsyn johdosta!! :flower:

Tänää piti käydä korjauttamassa vaunuja vähän lastentarvikeliikkeessä kun siitä jalkapeitteestä oli hajonnut vetoketju sekä napit irronneet,onneksi saatiin neki n nyt sitte kuntoon.

Meillä Juho ei ole syönyt öisin yhtään kertaan ja se mua alussa vähän ihmetytti kun tytöt sitte söi monesti öisin ja kysyin asiaa myös neuvolasta että pitäskö toista heräterllä syömään mutta he sanoi vaan että antaa toisen nukkua että kyllä tuon kokoinen jo jaksaa nukkua aamuun asti ilman syöttöjä.

Juho opettelee kovasti jo itse syödä mutta se ei ihan vielä onnistu.

Tuo koira toimii meillä aina silloin tällöin kun sitä on jo niin paljon soiteltu että ei taida puhti enää koira paralla riittää vaikka paristot onki melkei täydet vielä :D

Sitä mäkin toivon että ei ois pojalla mittää allergiaa,no sen kuulee sitte kun on testeissä käyty.

millasia rattaita teillä on?meillä on emmaljungan grey apple ja oon ollut kyllä ihan tyytyväinen niihin mutta nykyään tuo poika ei millään meinaa niissä viihtyä jos kiinni laitan valjailla niin siksi annanki olla hänen vain istumassa siellä kun näyttää pysyvän niinkin ihan hyvin.

Onnittelut Marmeladille opiskelupaikasta! :flower: Otan muuten vinkistäsi vaarin ja luen vaikka jotain dekkaria ensi yönä jos unettomuus taas vaivaa.

Ooo, tunnen suurta sympatiaa. Meilläkin oli tänään vaikea vaikea päivä. Neiti duracellpupu ei nukkunut koko päivänä päikkäreitä, joten äitikään ei saanut lepoa. Yritin kaikki mahdolliset konstit lapsukaisen nukuttamiseksi (yritin nukuttaa tissille, vein vaunulenkille jne.) mutta mikään ei tepsinyt. Illalla siirsin pienen känkkäränkän isukin kontolle ja lähdin tanssitunnille. Oli ihana päästä nollaamaan ajatukset. Joten ymmärrän fiiliksesi.

Taaperox4, meillä on yhdistelmävaunuina Hartan Skater ja matkarattaina Gracon Spree. Skaterissa en laita tyttöä valjaisiin kun hän pysyy muutenkin hyvin istumassa. Sen sijaan matkarattaissa on pakko, koska kangas on niin liukas, että tyttö valuu muuten alaspäin. Oli aika epäonnistunut matkaratasvalinta: tavaratila on hyvä ja isommat pyörät helpottavat liikkumista, mutta kuomu on onnetonta lärppä, joka ei pysy paikoillaan tuulessa, jalkatukea ei voi säätää jne. Mietin joskus että pitäisikö vielä ostaa paremmat matkarattaat.

Oletteko muuten jo vieneet pienokaisianne saunaan? Olen miettinyt että kohtahan tässä voisi alkaa totuttaa tyttöä tähän suomalaiseen perinteeseen.

me ei olla vielä poikaa käytetty saunassa kertaakaan,mutta kaitpa sitä vois joku kerta käyttää kunha vaa jaksais.

Meillä ei ole matkarattaita enää kun myin ne pois koska en pitänyt yhtään niistä,tällä hetkellä meillä on yhdet x-adventuren tuplat sekä nuo emmaljungan yhdistelmät.Niillä pärjäämme ihan hyvin.

Muisteletteko te paljon synnytystä?mä muistelen ja lukasin tuossa yksi päivä taas synnytys kertomusta jossa ei paljon tekstiä kyllä ole kun se tapahtu niin nopeeta.

Juhon täytyy vielä käydä tuon oikeen käden takia toimintaterapeuytilla vaikka se on kyllä jo ihan kunnossa mut on se silti ihan hyvä seurata vielä että miten hän sitä käyttää yms..

Me ollaan jo saunakonkareita :D Pari kk sitten ekaa kertaa käytiin muutama minuutti alalauteella istumassa. Nykyisin ehkä se kerta viikossa, kun itsekin ollaan, niin tehdään niin, että toinen menee vanhemmista ensin saunaan , toinen tulee jonkun ajan päästä perässä vauvan kanssa, hetki istutaan yhdessä, sit toinen vie suihkuun ja pukee ja toinen saa vielä rauhassa saunoa. Ei rauhallisinta, mutta ainoo mahdollisuus =)

Meillä on vaunuina sellaiset BabyTown:stä ostetut yhdistelmät. En muista merkkiä, se on joku niiden oma. Ollaan oltu erittäin tyytyväisiä! Ne ei mahdu meidän pikkuautoihin, niin sitten on jotkut kehnot kirpparilta ostetut hätävara-matkarattaat. Pärjätty on kun kohtalaisen vähän reissataan.

Ai niin ja siitä synnytyksen muistelusta... Aina välillä muistelen joo. Siellä meni mulla melkoisesti ajan- ja tapahtumien taju, mutta pääpiirteittäin kaikki on muistissa |O :o |O

Poju istuksii tuossa jalkoihini nojaten ja touhuaa sukkalaatikkonsa kanssa. Kaikki sukat on myllätty maahan ja sieltä löytyi myös tonttulakki :xmas: Näyttää tuo kulkkunen maistuvan, hiljaista on :saint:

Moro.

Meillä on käyty jo saunassa alalauteilla istuskelemassa, mutta punkassa veden kanssa värkkääminen on kaikista kivointa!

Mä en ole hirveesti synnytysjuttuja muistellut. Ehkä se johtuu siitä että en enää ole sinne synnärille takaisin menossa. Saa olla tosi onnellinen kolmesta terveestä pojasta.

Meillä mentiin viime yö yhdellä syötällä (klo 2.30) - luxusta. Imetyksestä sen verran, että ekaksi kannattaa lopettaa päiväsyönnit imetyskerta kerrallaan ja viimeiseksi iltaimetys (niin sanoo imetysgurut). Ostin tänään luomumaitoa ja sitä maistellaan heti päikkäreiden jälkeen. Meidän ukko kun nukkuu yhdet 3-4 h päiväunet,jos unet jää kesken niin hän nukkuu iltasella toiset klo 16-18 välillä. Olen miettinyt että vaikuttaako se yöuniin? Ehkä ei. Eilen kun nukuttiin kahdet unet ja yö meni yhdellä imetyskerralla.

Onko teidän pienokaisten posket kuivat ja punoittavat? Johtuneeko ulkonanukkumisesta? Pojan iho muuten ok, mutta kasvot kuivat ja punaiset. Nyt ollaan perusvoiteella rasvailtu aamua iltaa.

No taas pyykkivuori kutsuu!

äiti lokakuu: Jossain vaiheessa oli meidän pojan poskissa punakkuutta ja kuivatkin, mutta meillä se meni jo ohi, eikä ole tullut uudestaan, vaikka edelleen on ulkona ja on pakkastakin. Mulle joku joskus sanoi, että voi olla posket punakat kun tulee hampaita. Meillä nekin sopi kyllä samaan aikaan. Mene ja tiedä.

Ja tosta imetyksestä vielä. Kyllähän niitä päiväimetyksiä vielä jatkaisin minäkin, mutta ne yöt... Niistä kai sentään voi gurujenkin mukaan ekana luopua?? =) Ja onnittelut yhdestä syöttökerrasta, ihanaa, toivotaan lisää hyviä öitä. Meillä syötiin puoli yksi ja 4. Ja silloin taas heräsinkin niin, että valvoin 4-6 ja nukuin sitten taas 6-8 :(

No mulle sanottiin kun poika oli joi sylissä että sun täytyy varmaa ensi kerralla varautuu tulee tarpeeksi ajoissa että jos tulee yhtä nopeeta ku tää ettei vaa synny kotii..poikahan synty alle tunnissa.

Huomenna ois sitte Juholla neuvola saas nähä mitä siel sitte sanotaan..tuun kertoo kuulumisia sitte huomenna lisää nyt iltatoimien pariin

Kiitoski kiitoksia kaikille onnitteluista :D Innolla jo maanantaita odotan..

Meillä Matias sitten tuli siihen lentsuun. Ihanaa*murr* :$ Reppana on ihan tukkonen ja hengitys röhisee. Aamulla mitattiin kuume ni oli +38. Pitiki sit heti soittaa tonne lasten osastolle jotta tuodaanko pissanäyte? Tossa hetki sitten lääkäri soitti että ei oo tarvetta. Luojan kiitos ettei sitä rumbaa tarvi taas alottaa

Yöt poika on nukkunu laitokselta asti hyvin, poikkeuksena sairastelut. Vielä imettäessänikin poju heräs enimmillään 2 kertaa yössä syömään, nykysten lataanki pojan täyteen puuroa illalla ja jaksaa reippaasti aamuun asti nukkua. Sairasteluitten aikana syö sitten muutenki huonosti niin sillon sitten saattaa pullollisen maitoa juoda yöllä.

Juomana meillä vielä Tutteli ja oonki täs miettiny että hiljokselleen siihen tavlliseen maitoon pitäis vaihtaa. Joitaki maistelu kertoja on kyllä ollu, mutta ei mitään sen suurempaa. Juustoa olen antanu ja karjalanpiirakoista tykkää. Kauheesti en oo vielä pojalle jogurttia/viiliä antanu, mitä nyt eilen ja tänään maisteltu Perinteisen marja jogurttia ja näytti massu menenvän pikkasella löysäksi. Siitäkin huolimatta että annan pojalle päivittäin RELA-tippoja estolääkkeen seuraksi. Pitänee varmaan jättää toi jogurtti vähäks aikaa ja kokeilla vaikka viiliä, jos se vaikka ois miedompaa. Mistä te ootta lähteneet liikkeelle noissa jogurteissa? Ois se vanilja parhain vai ihan maustamaton? Aattelin kyllä sitä maustamatonta A-jogurttia, se voi olla kans aika ok.

Saunaan meillä on kaikki lapset on viety ihan pienestä asti, oisko Matias ollu semmoset 2-3kk:tta kun ekan kerran lauteille vietiin. Tykkää kovasti saunoa. Tietää kyllä mitä odottaa kun sanoo että nyt lähetään saunaan. Matias alkaa heti "heittämään löylyjä" ja matkii suhina ääntä "tshuuu":D

Mut nyt välipalalle ikkunan kautta, tuli pihan puhistaja.

Marmeladi ja Matias

Paranemisia Matiakselle! Mä olen ollut tosi iloinen ja yllättynyt, kun meillä on sairastettu vain yksi nuha n. puoli vuotta sitten :o Eikä tainnut olla kuumetta silloinkaan. Ei olla kyllä otettu influenssa-rokotustakaan, se vaan jotenkin jäi. (Ja nyt mun tuurilla varmaan saman tien sairastutaan kun kirjoitan näin).

Meillä ei tuo poju oikein viilistä välittänyt, ne Muksun jugurtit sellaisissa tetroissa on suosikkeja. Tavallisia jugurtteja on maistellut, ja tosiaan niitä Yosa-jugurtteja. Mut niissä ei ole maitoa, niin ei auta tuohon totutteluun tosiaan. Ja jätskiä on kans maisteltu hyvällä ruokahalulla. Äskettäin meni ihan villiksi kun syötiin pitsaa (sohvalla, joo; pitsa-perjantai :D ), nousi oikein isiä vasten sohvalla ja kurottautui kohti lautasta. Oli eka seisomaan nousu itsekseen! Kaikkea se herkkujen perässä tekeekin, keneenköhän tullu :D

No niin tänää kävin pojan kanssa neuvolassa ja lähete lähti nyt sinne lasten ja n uorten polille,saas nähä koska sieltä tulee sitte aika kotio että poika pääsee niihi testeihin.

Meillä Juho yrittää aina kiivetä mun jalkaa pitkin syliin jos seison tai istun jossain,on se aika hassun näköistä.

Tänää pitääkin mennä ajoissa nukkumaan kun lähen Juhon kanssa aamusella raumalle niihin hautajaisiin.

nyt voisin ite mennä suihkuun kun pojan sain just pestyy ja hän nukahti.

Marmeladi:
Kyllä olin kaipaillut Ja mä myös kirjottelen Veetin vauvakirjaan tapahtumia, tein niin esikoisellekin! Tosin kirjotan eka kaikki tapahtumat kännykän kalenteriin ja kun on aikaa niin päivitän ne kirjaan ylös Musta ihana muisto ja mulla on omakin vauvakirja tallella, siihen tosin ei oo ihan hirveesti tekstiä tullu ekojen sivujen jälkeen
Ja askeleita on tullut jo enimmillään 7-8 ja lauantaina nousi itse seisomaan ja otti 6 askelta, ihan ilman mun suostutteluja On se vaan niin söpön näköstä Mutta vielä menee aikaa että konttaaminen on helpompaa ja nopeampaa, vaikuttaa vähän malttamattomalta tyypiltä.

Ihana kuva Juhosta

Mä kans edelleen imetän, myös öisin Päiväimetyksistä en vielä tohtisi luopua mutta nuo yösyönnit on niin turhia ja raskaita Mutta kaipa ne tässä ajallaan..
Veeti saa jo maitoa, annan yleensä sillon jos en mene ruoan jälkeen imettämään ja puuroon ja ruokaan laitan aina lorauksen maitoa joukkoon, myös jugurtteja yms. on syönyt.

Veeti on käynyt saunassa pari kertaa, tuppaa vaan toi meiän sauna olemaan välillä ihan ylikuuma niin ettei itekään pysty olemaan

Synnytystä en liiemmin ole muistellut paitsi kun facebuukissa on niitä muistiinpanoja niin oli hauskaa tehdä sellanen jossa muisteltiin raskauksia ja synnytyksiä, kun en ennen ole niitä liiemmin verrannut.

Täällä on pojalla välillä punaset ja kuivat posket, en tiiä mistä johtuu, kenties ulkoilmasta? Mutta itellään on lähteny pois niin en oo sen enempää kiinnittäny huomiota.

Matiakselle vielä parannushalit

taaperot:
Miksi Juho sai lähetteen? En tiedä onko menny jotain ohi vai enkö vaan muista Oliko kasvu kunnossa?

Näin, nyt kahvia litkimään kun Veetiskä nukkuu ja esikoinen kattoo Kukkasta = Prinsessa ruususta

Suvitus+Veetiskä 11kk1pvä :heart:

Suvitus Juho sai siksi lähetteen kun hällä on ilmestynyt ympäri kehoa kauheen kokosia punaisia täpliä jotka kutisee ihan hirveesti ja mitkään salvat ei ole tehonnut..perjantaina mennää otattaa allergiatestit,toivottavasti niistä selviäis sitte jotain.

Hautajaiset meni ihan hyvin,poika nukkui lähes kokoajan siellä ja automatkatkin myös nukuttiin.

Ok, voisko olla jotain pesuaineallergiaa?
Jos ei siksi lähde kun vaatteet kutittaa?
En tiedä, itse olen tosi herkkähipiäinen ja tyttö taitaa olla myös, ihottumaa saattaa tulla ilman sen kummempaa syytä :/

Yhteistyössä