Maanantain rv-pinoa :) <3

35+0 ja tämä mamma olis aika valmis jo... =D Ongelmia ilmenny tämän vauvan aikana enemmän ku tarpeeksi niin sais mun puolestani tulla jo vaikka parin viikon päästä... =D

Mamma; ei siihen varmaan mitään yksselitteistä päivää ole. Yliaikainen on kuitenkin vasta 42+0 jälkeen. Vauvan vointia seuraavat aika taajaan näin loppuvaiheessa. Ei ole ollut tarvetta pyydellä käynnistystä aiemmin kun vauvalla on kaikki suht hyvin. Mutta luulen että 42+3 alkaa olla jo synnytys lähellä. Eellinen syntyi 42+3, käynnistys olis ollu samana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ulpukka:
Mamma; ei siihen varmaan mitään yksselitteistä päivää ole. Yliaikainen on kuitenkin vasta 42+0 jälkeen. Vauvan vointia seuraavat aika taajaan näin loppuvaiheessa. Ei ole ollut tarvetta pyydellä käynnistystä aiemmin kun vauvalla on kaikki suht hyvin. Mutta luulen että 42+3 alkaa olla jo synnytys lähellä. Eellinen syntyi 42+3, käynnistys olis ollu samana päivänä.

oliko sulla edellinen minkä kokonen? mua pelottaa että menee paljon yli ja syntyy sitten tosi isona :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ulpukka:

Näin. Itse olin esikoisesta tarkastuksessa rv 41+6 ja kukaan ei puhunut edes käynnistyksestä vielä. Äidillä ja vauvalla kaikki suht ok, niin todettiin vaan, että koon takia eivät käynnistä (arvoivat vauvan silloin n. 4,5kg), isompikin mahtuu tulemaan. Annettiin vaan seuraava tarkastusaika rv 42+1. Synnytys kyllä käynnistyi silloin rv 42+1 aamusta ihan spontaanisti. Ja vauvakaan ei painanut kun "vaan" 4kg :)

Yhteistyössä