V
vierailija
Vieras
Maarit otti seinältä kokovartalopeilin ja asetti sen kaapin ovea vasten lattialle pystyyn. Kaksi isoa tyynyä hän asetteli peilin eteen ja istui niihin nojaten peilaten itseään. Jalat levällään , polvet koukussa hän katsoi peilissä näkyvään lämpimänä sykkivään jalkoväliin jossa pillu odotti sormia.
Levittäessään pillunhuulia Maarit haaveili jälleen että harmaapäinen vanha mies olisi katsomassa.Peilissä näkyi punahuulinen himokas nainen joka juuri työntää sormia sisäänsä.
Pillunmahlat valuvat ja kuuluu litinää sormien liikkuesssa märässä posliinipillussa.
Nännit kohoavat ja niihin Maaritin on pakko tarttua, puristella, pyöritellä. Hän voihkii äänekkäästi ja painaa syliään kättä vasten. Selkä taipuu kaarelle kun sormet pumppaavat hyökyaallon lailla tulevan orgasmin. Huone täyttyy kiimaisesta voihkeesta. Orgasmi on pitkä ja voimakas.
Viimein hän lysähtää tyynyjen päälle voipuneena.
Seuraavana aamuna Maarit on laiturilla termospullon ja kahden mukin kanssa. Alasti.
Vene lähestyy ja Maarit nousee seisomaan ottaakseen veneilijän vastaan. Mies tulee laituriin veneellä perä edellä niinkuin joka aamu aiemmin. Taas hymyilee ja katsoo Maarittia.
-Huomenta.
- Huomenta, nainen vastaa. Kelpaisiko kahvi, mulla olis tässä valmiina.
- No kiitos, mies vastaa ja nousee laiturille.
- Olen Maarit, Maarit sanoi ja ojensi kätensä.
- Tiedän, sanoi mies ja esitteli itsensä Antiksi.
- Anteeksi. Tiedät mitä? Nimeni?
- Niin. Tiedän kuka olet. Tiedän jopa missä asut.
- Et kai. Et tiedä oikeasti.
- Kyllä mä tiedän.
- Miten? Nyt mä lähden. Pelotat mua.Väisty.
- Ota ihan rauhassa. Tämä mökki on minun. Olet sen minulta vuokrannut
- Älä valehtele. Hain itse avaimet ja niitä et kyllä sinä antanut.
- En antanut en. Olin silloin kaupungissa käymässä ja naapurini antoi avaimet.
- Oikeestikko.
- Juu kyllä.
- Miksi sä tänne tulit? Siis miksi käyt joka aamu.
- Ensimmäisellä käynnillä oli tarkoitus tuoda sulle saunan avain mutta näin jo laiturin luota että ovi olikin auki joten Make oli sulle varmaan vara-avaimen antanut. Seuraavat käynnit oli, no, niin no, seuraavilla käynneillä kävin oikeastaan sinua katsomassa. Joka käynnillä mietin ja toivoin että olisin puolet nuorempi kuin mitä olen. Kiusaat vanhaa miestä niin että yöunet meinaa mennä.
- Olet siis ihan todella oikeasti omistaja.
- Olen olen. Ja sinä olet , anteeksi vaan, uskomaton.
Maarit mietti miten suhtautuisi mieheen ja mitä sanoisi.
- Tiedätkö mitä. En ole , ja vannon, en ole ikinä ennen käyttäytynyt niin kuin täällä. Hei, sanoit että tiedät missä asun.
- Varauksessa on osoitteesi, mies virnisti.
- Tietysti. Anteeksi tyhmyyteni. Sanoit että toivoit olevasi nuorempi.
Tiedätkö, minä en sitå toivo. Siis että olisit nuorempi.
Mies katsoi Maaritin ilmettä ja uskoi mitä tämä sanoi.
- Se kuinka ensimmäisellä käynnillä katsoit mua yhdistettynä siihen ettet ole enää mikään teinipoika sai mut jotenkin sekaisin. Tai no onko sekaisin oikea sana. Tuntui hyvälle kun katsoit. Mutta vahingossa se jatkui. Tuulen heittämä pyyhe ja sitä seurannut nakuilu. Innostuin.
Vaikka kyllä mua joka aamu jälkeenpäin hävetti, etukäteen jännitti.
No nyt hermostuneena puhua pälpätän enkä ymmärrä vieläkään mennä pukemaan.
- Miksi pukeutuisit. Olen jo kaiken nähnyt. Jopa alakerran joka on paljas. En ole aiemmin sellaista nähnyt kuin kuvissa.
Maarit tunsi taas jännittävää vapinaa. Kiihottui kun mies mainitsi näkemästään.
Siinä he seisoivat vastakkain. Pari metriä erotti heidät toisistaan.
Mies hymyili ja katseli. Kumpikaan ei sanonut mitään.
Maarit otti äkkiä muutaman askeleen, tarttui miestä kädestä ja painoi sen jalkoväliinsä samalla levitti jalkojaan. Miestä silmiin katsoen hän totesi: - Et sitten ehkä ole koskenutkaan.
Antti yllättyi siitä mitä tapahtui.
Hän piti kättä paikoillaan ja tunsi kämmellään sängen joka juuri ja juuri oli noussut.
Maarit hellitti otteen miehen kädestä ja työnsi kätensä miehen uimahousuihin. Kulli nousi ja koveni naisen kädessä.
Maarit kumartui, riuhtaisi uimahousut nilkkoihin ja otti kalun suuhun. Hän tunsi sen kasvavan edelleen kun se upposi kerta toisensa jälkeen sylkeä erittävään suuhun ja aina nieluun asti.
Antti katsoi kuinka sylki valui naisen suupielistä tämän kaulaa pitkin paljaille rinnoille.
Maarit oikaisi itsensä pitäen kullista edelleen kiinni.
- Pane mua, jooko.
Hän kävi nojaamaan laiturin tikkaiden kaiteisiin takapuoli houkuttelevasti pystyssä.
Antti tarttui kiinni pakaroihin levittäen niitä. Terska upposi pillun huulien väliin ja mies työnsi kullin juurta myöten tiukkaan, märkään pilluun. Maarit vikisi kun kulli kulki pillun sisuksissa. Mies hieroi pakaroita , siirsi kädet lantioille ja työnsi nopeita pitkiä työntöjä.Kulli oli räjähtämispisteessä ja Maaritinkin laukeaminen oli tulossa.
- Voit laskea sisään, huohotti Maarit ja työnsi pyörivää takapuolta vasten miestä. Antilta tuli ensin. Hän työnsi spermaa pumppaavan kalunsa syvälle pilluun ja tunsi kuinka pillu puristui kalun ympärillä Maaritin saadessa orgasmin.
- Tulee, tulee. Pane kovaa, nainen miltei huusi.
Antti survoi ja laski loputkin liemet pillun pohjalle huokaisten.
Maarit tunsi kuinka kulli purkautui
paisuen entisestään. Kun kummankin orgasmi oli ohi jäi Antti vielä taakse seisomaan kulli Maaritin sisällä kunnes se velttona pullahti ulos.
Maarit oikaisi itsensä ja istui penkille. Hän nosti jalat penkille polvet koukussa. Levitti jalat ja sormilla levitti pillua näytti Antille kuinka spermat, syljet ja pillun mahlat valuivat pakaroille ja peppuvakoon.
- Katso minkä sotkun sait aikaiseksi, hän sanoi hymyillen leveästi.
Levittäessään pillunhuulia Maarit haaveili jälleen että harmaapäinen vanha mies olisi katsomassa.Peilissä näkyi punahuulinen himokas nainen joka juuri työntää sormia sisäänsä.
Pillunmahlat valuvat ja kuuluu litinää sormien liikkuesssa märässä posliinipillussa.
Nännit kohoavat ja niihin Maaritin on pakko tarttua, puristella, pyöritellä. Hän voihkii äänekkäästi ja painaa syliään kättä vasten. Selkä taipuu kaarelle kun sormet pumppaavat hyökyaallon lailla tulevan orgasmin. Huone täyttyy kiimaisesta voihkeesta. Orgasmi on pitkä ja voimakas.
Viimein hän lysähtää tyynyjen päälle voipuneena.
Seuraavana aamuna Maarit on laiturilla termospullon ja kahden mukin kanssa. Alasti.
Vene lähestyy ja Maarit nousee seisomaan ottaakseen veneilijän vastaan. Mies tulee laituriin veneellä perä edellä niinkuin joka aamu aiemmin. Taas hymyilee ja katsoo Maarittia.
-Huomenta.
- Huomenta, nainen vastaa. Kelpaisiko kahvi, mulla olis tässä valmiina.
- No kiitos, mies vastaa ja nousee laiturille.
- Olen Maarit, Maarit sanoi ja ojensi kätensä.
- Tiedän, sanoi mies ja esitteli itsensä Antiksi.
- Anteeksi. Tiedät mitä? Nimeni?
- Niin. Tiedän kuka olet. Tiedän jopa missä asut.
- Et kai. Et tiedä oikeasti.
- Kyllä mä tiedän.
- Miten? Nyt mä lähden. Pelotat mua.Väisty.
- Ota ihan rauhassa. Tämä mökki on minun. Olet sen minulta vuokrannut
- Älä valehtele. Hain itse avaimet ja niitä et kyllä sinä antanut.
- En antanut en. Olin silloin kaupungissa käymässä ja naapurini antoi avaimet.
- Oikeestikko.
- Juu kyllä.
- Miksi sä tänne tulit? Siis miksi käyt joka aamu.
- Ensimmäisellä käynnillä oli tarkoitus tuoda sulle saunan avain mutta näin jo laiturin luota että ovi olikin auki joten Make oli sulle varmaan vara-avaimen antanut. Seuraavat käynnit oli, no, niin no, seuraavilla käynneillä kävin oikeastaan sinua katsomassa. Joka käynnillä mietin ja toivoin että olisin puolet nuorempi kuin mitä olen. Kiusaat vanhaa miestä niin että yöunet meinaa mennä.
- Olet siis ihan todella oikeasti omistaja.
- Olen olen. Ja sinä olet , anteeksi vaan, uskomaton.
Maarit mietti miten suhtautuisi mieheen ja mitä sanoisi.
- Tiedätkö mitä. En ole , ja vannon, en ole ikinä ennen käyttäytynyt niin kuin täällä. Hei, sanoit että tiedät missä asun.
- Varauksessa on osoitteesi, mies virnisti.
- Tietysti. Anteeksi tyhmyyteni. Sanoit että toivoit olevasi nuorempi.
Tiedätkö, minä en sitå toivo. Siis että olisit nuorempi.
Mies katsoi Maaritin ilmettä ja uskoi mitä tämä sanoi.
- Se kuinka ensimmäisellä käynnillä katsoit mua yhdistettynä siihen ettet ole enää mikään teinipoika sai mut jotenkin sekaisin. Tai no onko sekaisin oikea sana. Tuntui hyvälle kun katsoit. Mutta vahingossa se jatkui. Tuulen heittämä pyyhe ja sitä seurannut nakuilu. Innostuin.
Vaikka kyllä mua joka aamu jälkeenpäin hävetti, etukäteen jännitti.
No nyt hermostuneena puhua pälpätän enkä ymmärrä vieläkään mennä pukemaan.
- Miksi pukeutuisit. Olen jo kaiken nähnyt. Jopa alakerran joka on paljas. En ole aiemmin sellaista nähnyt kuin kuvissa.
Maarit tunsi taas jännittävää vapinaa. Kiihottui kun mies mainitsi näkemästään.
Siinä he seisoivat vastakkain. Pari metriä erotti heidät toisistaan.
Mies hymyili ja katseli. Kumpikaan ei sanonut mitään.
Maarit otti äkkiä muutaman askeleen, tarttui miestä kädestä ja painoi sen jalkoväliinsä samalla levitti jalkojaan. Miestä silmiin katsoen hän totesi: - Et sitten ehkä ole koskenutkaan.
Antti yllättyi siitä mitä tapahtui.
Hän piti kättä paikoillaan ja tunsi kämmellään sängen joka juuri ja juuri oli noussut.
Maarit hellitti otteen miehen kädestä ja työnsi kätensä miehen uimahousuihin. Kulli nousi ja koveni naisen kädessä.
Maarit kumartui, riuhtaisi uimahousut nilkkoihin ja otti kalun suuhun. Hän tunsi sen kasvavan edelleen kun se upposi kerta toisensa jälkeen sylkeä erittävään suuhun ja aina nieluun asti.
Antti katsoi kuinka sylki valui naisen suupielistä tämän kaulaa pitkin paljaille rinnoille.
Maarit oikaisi itsensä pitäen kullista edelleen kiinni.
- Pane mua, jooko.
Hän kävi nojaamaan laiturin tikkaiden kaiteisiin takapuoli houkuttelevasti pystyssä.
Antti tarttui kiinni pakaroihin levittäen niitä. Terska upposi pillun huulien väliin ja mies työnsi kullin juurta myöten tiukkaan, märkään pilluun. Maarit vikisi kun kulli kulki pillun sisuksissa. Mies hieroi pakaroita , siirsi kädet lantioille ja työnsi nopeita pitkiä työntöjä.Kulli oli räjähtämispisteessä ja Maaritinkin laukeaminen oli tulossa.
- Voit laskea sisään, huohotti Maarit ja työnsi pyörivää takapuolta vasten miestä. Antilta tuli ensin. Hän työnsi spermaa pumppaavan kalunsa syvälle pilluun ja tunsi kuinka pillu puristui kalun ympärillä Maaritin saadessa orgasmin.
- Tulee, tulee. Pane kovaa, nainen miltei huusi.
Antti survoi ja laski loputkin liemet pillun pohjalle huokaisten.
Maarit tunsi kuinka kulli purkautui
paisuen entisestään. Kun kummankin orgasmi oli ohi jäi Antti vielä taakse seisomaan kulli Maaritin sisällä kunnes se velttona pullahti ulos.
Maarit oikaisi itsensä ja istui penkille. Hän nosti jalat penkille polvet koukussa. Levitti jalat ja sormilla levitti pillua näytti Antille kuinka spermat, syljet ja pillun mahlat valuivat pakaroille ja peppuvakoon.
- Katso minkä sotkun sait aikaiseksi, hän sanoi hymyillen leveästi.