Madagascar 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Meidän 4 vuotias tyttö ei tykkää, kun siinä on se mummo.

"mä en tykkää, että eläimiä hakataan, se mummo on ihan kamala. Eläimiä pitäs aina ampuu ja syödä!"

:o

Mä katoin kans sen kakkosen, ja jäin miettimään että olenko liian tiukkis kun se tappelukohtaus oli mun mielestä liikaa.. ja se Motomoto kauheen seksistinen, omatkin korvat punoitti kun kuunteli sitä. Tämmöisiäkö ne lasten ohjelmat nykyään on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras tääkin:
Mä katoin kans sen kakkosen, ja jäin miettimään että olenko liian tiukkis kun se tappelukohtaus oli mun mielestä liikaa.. ja se Motomoto kauheen seksistinen, omatkin korvat punoitti kun kuunteli sitä. Tämmöisiäkö ne lasten ohjelmat nykyään on?

Meidän lapset nauro motomotolle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

"mä en tykkää, että eläimiä hakataan, se mummo on ihan kamala. Eläimiä pitäs aina ampuu ja syödä!"

Hmm...ainakin meidän kotelossa on leffan ikärajana 7 v...

Juu meillä sama homma. Tykättiin tosi paljon siitä ykkösestä ja eilen meillä oli leffalauantai ja vuokrattii se kakkonen niin oli kyllä iso pettymys :/ ja hirveetä hakkaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja vink:

Hmm ainakin meidän 5 v katsoi meidän kanssa :p

Alkuperäinen kirjoittaja vink:

No ei mun lapset siitä oo järkyttyneitä ollut.

Yhteistyössä