Maha kovalla!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä en enää tiedä mitä mä teen, viimeksi pitkälti yli viikko sitten pystynyt käymään p*skalla. Puolen tunnin tuskan jälkeen saattaa tulla sormenpään kokoinen pallero. N. 11 päivän välein käyn vessassa, eikä silloin tule kuin vähän. Koko ajan maha on kipeä. Nyt olen rv 13. Aina on ollut maha kovalla ja vessassa käynyt parin päivän välein, mutta ei koskaan näin paha.
Ainut keino millä olen pystynyt käymään vessassa on veden suihkuttaminen, jos en suihkuta en p*sko.
Eli kaikki apu tervetullutta! Anteeksi tämä inhottava teksti, mutta mulle todella iso ongelma.

Ootko koittanut ihan ruokavaliolla avittaa? Syönyt siis paljon kuituja ja vettä?
Entäs auttaisiko liikunta?
Ja eiköhän jotakin apteekin helpotusta saa ottaa myös raskaana...

Lisään vielä että kuuma kylpy/sauna saattaisi auttaa. Ainakin lapsille neuvovat tätä ummetukseen.

Levolaccia voi ottaa. Itse käytin ihan säännöllisesti oman raskauden loppuvaiheessa, pakkolepo pisti vattan toimimattomaksi...

Oletkos muuten rautakuurilla? Se tekee kanssa ummetusta- parempi vaihtoehto on vaihtaa luontaistuotekaupan floridaxiin (kysy rautajuomaa) siitä on raskaanaoleville oma vaihtoehtonsa. Ja on turvallinen käyttää.

Piti käydä laittamassa lapset maate. Liikun kiitettävästi, syön runsaasti kuituja ja juon. Luumuja vois koittaa ostaa ja vetää heti kunnolla :D Ennen pystyin käymään kahvin voimin vessassa, mutta nyt en pysty raskauden takia juomaan kahvia. Pitää vissiin käydä apteekissa, eipä tämä taida kauhean terveellistä olla pidemmän päälle.

Yhteistyössä