Mahaan sattuu sikana, äkkiä jotain apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Töihin pitäis mennä viideksi, mahaa vääntää hulluna, kävin jo vääntää pas****aa, mutta ei auttanut juurikaan. Gefilus-mehu varmaan auttaisi, mutta sitä en tähän hätään saa. Miten vois lievittää, kun ei sitä ripuliakaan saa väkisin tulemaan, se helpottais, kokemusta on. Nää krampit on hirveitä!

Mene selällesi. Hiero kohtaa rintalastan alla, ylävatsaa siinä, missä kylkiluut ovat suht lähekkäin. Pallean seutua. Ensin tulee todennäköisesti vieläkin huonompi olo, mutta hetken perästä tavaraa/ilmaa tulee ulos jotakin kautta ja olo helpottaa.

Kuulostaa kiertolaispöpölle? meinaatko sitten töissä ripuloida..?

Ihme talvi, mulla toinen mahatauti 3viikon sisään edellisestä. Suht samat oireetkin, kourii ja kipristää, pulisee ja vesityhjennys aamulla.

Pakko mennä töihin...

Mulla on ehkä kerran kahdessa kuukaudessa tällaista, kestää ehkä pari tuntia tai vähemmän tuo mahan vääntäminen, sitten tulee ripuli yhden kerran tai ei välttämättä ees tule, vaan helpottaa vaan muuten. Kai mun ruokailutottumuksissa on jotain vikaa. Pitäis kai lopettaa kokonaan valkoinen vilja ja sokeri...

Nyt meen koettaa tuota, mitä "popp" neuvoi...

Ostakaa Gefilus mehua juokaa tölkki yllösellä ja menkää pytylle jos tulis LÖRTSY!! SE YLEENSÄ AUTAA mutta jos ei lopu parintunnin sisällä mee lääkärii! UGZZ :-------D

Uusimmat

Yhteistyössä