Mahatauti jyllää meillä... GREAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiden muksun mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiden muksun mamma

Vieras
Meni yöunet äiskältä. Viisivuotias varoitteli jo päivällä, että on vähän huono olo ja yökkäili tyhjää. Oli muuten kuin elämänsä kunnossa, leikki koko päivän ja söi hyvällä ruokahalulla. Olin just nukahtanut, kun heräsin kamalaan kiljumiseen... Poika istuu ihan hysteerisenä sängyssä oksulammikossa. Mikään puhe ei auta rauhoittelemiseen. Vasta suihkussa taisi herätä kunnolla. Raukka sitten mulle siinä sopersi, että "En mä äiti edes tajunnut että mua oksettaa. Anteeksi etten ehtinyt hakea ämpäriä" Voi rakas lapsi, äitinhän se ämpäri olisi pitänyt ymmärtää hakea siihen sängyn viereen... :heart: Nyt nukkuu rauhallisesti. Voi kun olisi ollut sitten tässä nämä tämän yön oksentamiset.

Esikko aloitti viime sunnuntaina oksentamisen. Kuopuksella oli samana päivänä kurakakat kaksi kertaa vaipoissa. 8-vuotias oli oksentanut keskiviikkona koulussa. Mies valitteli eilen kurjaa olotilaa. Vielä olisi pöpöllä läpikäymättä minä ja toiseksi vanhin... Onneksi näyttää menevän helpolla ohitse. Yksi tai kaksi oksua ja vähän lämpöä.

Omaa oksua odotellen. Mukavaa näin raskaana...

Mulla on jo kaksi viikkoa kestänyt mahatauti...välillä ihan hyviä päiviä, sitten taas paha olo ja ripuli vaivaa. Esikoisella 3v ollut kaksi kertaa oksutauti, kuopuksella kerran. Miehellä kanssa noin joka toinen päivä maha sekaisin ja paha olo :/

Aika helvetin persestä tämä tauti. En ole ikinä, ikinä ennen ollut näin pahassa mahataudissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Mulla on jo kaksi viikkoa kestänyt mahatauti...välillä ihan hyviä päiviä, sitten taas paha olo ja ripuli vaivaa. Esikoisella 3v ollut kaksi kertaa oksutauti, kuopuksella kerran. Miehellä kanssa noin joka toinen päivä maha sekaisin ja paha olo :/

Aika helvetin persestä tämä tauti. En ole ikinä, ikinä ennen ollut näin pahassa mahataudissa.

Hui... Mä kun olen täällä kaikki jäsenet solmussa, että tämä pöpö olisi näinkin "helppo" että parilla oksulla selviää ja pienellä kuumeilulla. Meillä olisi ollut huomenna ohjelmassa junnujääkiekkoa. Toisella pojalla turnaus ja tämä nyt oksentanut 5-vuotias oikein odotti jäähallille pääsyä. Kyllä nyt jää minulta ja 5-vuotiaalta pelit katsomatta. Harmi.

Pikaista paranemista teillekin!

Yhteistyössä