mahdollinen raskaus ja mahaan potkiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
kävi tossa viikonloppuna aika ikävä tilanne, jossa sain muutamia potkuja mahaan ja kylkiin.

olen jättänyt ehkäisyn pois, ja jos olisin raskaana, viikkoja ois max 2.

ei kai tuossa vaihessa vielä tuollainen voi vahingoittaa?
en oo vuotanut, onneksi....

oon kyllä tänään menossa lekuriin, kun on maha vähän kipeä, mut se on tuollaisen jälkeen ihan normaalia et on lihakset kipeät, mut on huoli kuitenkin....

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:
kävi tossa viikonloppuna aika ikävä tilanne, jossa sain muutamia potkuja mahaan ja kylkiin.

olen jättänyt ehkäisyn pois, ja jos olisin raskaana, viikkoja ois max 2.

ei kai tuossa vaihessa vielä tuollainen voi vahingoittaa?
en oo vuotanut, onneksi....

oon kyllä tänään menossa lekuriin, kun on maha vähän kipeä, mut se on tuollaisen jälkeen ihan normaalia et on lihakset kipeät, mut on huoli kuitenkin....

Kuulostaa niinkuin tilanne olis sulle tuttu?

Lihakset on kipeät aina kun vatsaan tulee potku. Uskoisin, että voit olla huoleti, kun vuotoakaan ei ole tullut. :hug:
Minä sain myös potkun alkuraskaudessa vatsaan ja mitään ei ilmennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:

jaa.

kuka tahansa ajattelis, et jos potkuja tulee et saattais olla masu/lihakset kipeenä...

missään vaiheessa en o antanut ymmärtää et tuollaiset tilanteet ois mulle tuttuja....

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Lihakset on kipeät aina kun vatsaan tulee potku. Uskoisin, että voit olla huoleti, kun vuotoakaan ei ole tullut. :hug:
Minä sain myös potkun alkuraskaudessa vatsaan ja mitään ei ilmennyt.

kiitos tästä, tuli parempi mieli, joskus vaan pitää kuulla muidenkin mielipiteitä, ettei yksinään murehdi ja suurentele asiaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:

jaa.

kuka tahansa ajattelis, et jos potkuja tulee et saattais olla masu/lihakset kipeenä...

missään vaiheessa en o antanut ymmärtää et tuollaiset tilanteet ois mulle tuttuja....

Tsorge. Mä en osannut aatella niin.

Oonkohan nyt ihan hukas mut eikös Rvt lasketa menkkojen mukaan... eli jos sulla on menkat ollu 2vkoa sitte niin eikös nyt vasta ole ovulaatioaika??? Vai menkat puoltoista kk sitte... sillohan viikkoja jo 6 ja sikiö vasta 4vkoa...???

No joo, jos sanoo että viikkoja on 2 niin silloin se hedelmöitys vasta tapahtuu: ne ensimmäinen ja toinen raskausviikko kun ovat ne kaksi kuukautisia seuraavaa viikkoa. Kolmannella tapahtuu hedelmöitys (yleenäso vulaatio on siinä) ja silloin neljännellä/ viidennellä viikolla plussataan kun menkkojen ois pitänyt alkaa.
Mutta oletan että ap ajatteli viikot hedelmöittymisestä eli nyt ois rv 4.

Ei vielä pitäisi aiheuttaa haittaa tuollainen. Mulla oli esikkoa odottaessa sama tilanne päivä plussatestin jälkeen. Ei ollunna kovin kivvaa.. työn ikäviä haittapuolia.

Yhteistyössä