Mahdollisuuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miramei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miramei

Aktiivinen jäsen
08.12.2011
1 889
0
36
Aloimme yrittämään vauvaa heinäkuussa 2011, jonka jälkeen kuukautiset ovat tulleet säännöllisesti 33-41 päivän välein:
3/5 kierrosta 39 päivää,
1/5 kierrosta 33päivää ja
1/5 kierrosta 41päivää.

Meneillään olevassa kierrossa tikutin ovulaation kp.20, eli kp.21 oli ovulaatio. Nyt menossa kp.41 dpo.21.
Eilen sain haalean viivasen predictor early-raskaustestillä (herkkyys 12,5miU/ml), tänään clearbluen plussatesti näytti negaa (herkkyys ilmeisesti 25miU/ml).
Uskotko, että voisin olla raskaana? Tuntuu, että jotain pitäisi jo näkyä. Tk:n veritestiin tuntuu olevan vaikea päästä.

Mielessäni on myös käynyt, olisiko minulla ollut kaksi ovulaatiota. Minulla on lähisuvussa kolmet kaksoset.

Oireina ei oikeastaan muuta kuin lämpöä 37.2-37.8, närästystä ja kohdunnupukka kovahko ja "piilossa". Välillä mahassa pistelee (mutta sitä kai saattaa olla muutenkin).

Ja syy siihen, miksi haluaisin tietää asian tällä viikolla on, että olen järjestämässä ystävälleni polttareita ensi viikonlopuksi!
Olisin kiitollinen, jos osaisit auttaa.
 
hei "Miramei"!

Kiitos kysymyksestäsi.

Valitettavasti on kovin vaikea lähteä arvailemaan oletko raskaana vai ei. Sinun kannattaakin uusia testi vielä ainakin loppuviikosta ellei sitten vuoto ole jo alkanut ennen sitä. Silloin testin kyllä pitäisi jo näyttää plussaa ja toisaalta jo testi edelleen näyttää negatiivista eikä vuoto ole alkanut, kannattaisi yrittää pääsyä veritestiin.
Jos olet epävarma testin tuloksesta, kannattaa ottaa viikonloppuna rauhallisesti :)

Toivotaan onnea matkaan!
 

Yhteistyössä