Mahtaa ne kerhotädit miettiä kaikenlaista tuosta meidän tytöstäkin :(

21.09.2008
673
0
16
Tai hänen vanhemmistaan ainakin :/ :/ :/ :/

Laitan lapselle vaatteet valmiiksi - eilen selitin miehelle kädestä pitäen, että tässä on sukat, tässä on villasukat, jos tarvii kumisaappaat laittaa jne.

No, ei tarvinnut kumisaappaita, mutta tuo vatipää oli laittanut pelkät villasukat lapselle lenkkareihin |O |O |O |O en tiedä miten lie edes mahtuneet...

Varmaan on kerhotädeillä ollut miettimistä miten laittaa kerhotossut, kun ei varmasti sovi villasukkien päälle ja toisaalta ovat aika inhottavat ilman sukkia.

Maanantaina mies oli pukenut kolme puseroa päällekäin tytölle kerhoon |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
Meillä on ollut muksu pyjama päällä kerhossa,oli kuulema halunnut itse valita vaatteet aamulla...

=) meillä varmaan tuokin mahdollista.

Monesti on ollut tosi ylipuettu, kun olen illalla yrittänyt kertoa eri vaihtoehtoja sään mukaan, niin mies pukee kaikki ne vaatteet päälle :whistle:

Mua pisti hymyilyttämään :D

Meidän isimies vetää kans esikoiselle päälle ihan mitä sattuu... Kun kesällä tulivat katsomaan mua ja kuopusta synnyttäneiden osastolle, tytöllä oli päällä housut jotka jo aikaa sitten ovat jääneet pieniksi, mä en tajua mistä äijäke ne edes oli löytänyt käsiinsä :whistle: Oli tyttö aika hupaisa näky n. 10 cm liian lyhyissä housuissaan, jalassa raidalliset pitkät villasukat (peittivät nääs ne paljaat sääret) ja sadetakki.
Prismaan meinasivat lähteä kerran sellaisessa t-paita ja sukkahousut-yhdistelmässä... Ja jalassa kumpparit :xmas:

Että osataan meilläkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mua pisti hymyilyttämään :D

Meidän isimies vetää kans esikoiselle päälle ihan mitä sattuu... Kun kesällä tulivat katsomaan mua ja kuopusta synnyttäneiden osastolle, tytöllä oli päällä housut jotka jo aikaa sitten ovat jääneet pieniksi, mä en tajua mistä äijäke ne edes oli löytänyt käsiinsä :whistle: Oli tyttö aika hupaisa näky n. 10 cm liian lyhyissä housuissaan, jalassa raidalliset pitkät villasukat (peittivät nääs ne paljaat sääret) ja sadetakki.
Prismaan meinasivat lähteä kerran sellaisessa t-paita ja sukkahousut-yhdistelmässä... Ja jalassa kumpparit :xmas:

Että osataan meilläkin...

=) argh, monesti minäkin olen ihmetellyt, että mistä edes löytää ne kamalat yhdistelmät mitä joskus lasten päällä näkee....

Alkuperäinen kirjoittaja Karkkimaankaveri:
Sori mut taidat olla tosi nipo nirppanokka . Kaikissa asusteissa aina vikaa :x

*avaa sateenvarjon* :D

APUAAPUAAPUA!!!!!

VÄÄRÄÄ KETJU!!

:laugh: :kieh:

=) Voin olla, mutta pelkät villasukat ja lenkkarit yhdistelmä varmaan on aika erikoinen, vaikka ei nirppanokka olisikaan...

:laugh: :laugh: :laugh:
Ei meillä sit niin paha olekaan. Mies vie tytön aamulla päiväkotiin ja yleensä katson vaatteet valmiiksi. Jos mies katsoo kaikki, on kaikki päällisin puolin ok. Mitä nyt paita voi olla vihreä ja housut vaaleanpunaiset ja liian pienet. ;) Välikerrospukeutuminen välillä ontuu.

Mä laitan aina miehelle valmiiksi kasan missä kaikki vaatteet mitä lapsi pukee, ei vaihtoehtoja, niin ei tule vahinkoja. Toisaalta tällä hetkellä oon itse kotona, niin ei tarvitse laittaa kovin usein, sitten joskus ehkä taas. Mies on kyllä sen verran fiksu tapaus ja itseasiassa esikoinenkin, että tietävät suunnilleen mitä minä haluan että lapsella on päällä kun jonnekin lähtee. Nuorempi lapsista taas laittais just niitten sukkahousujen kanssa kumpparit ja pihalle, onneksi mies(kään) ei anna näin lähteä :)

Mä oon luullut, että mun mies on ihan tomppeli näissä lastenvaateasioissa, mut ei se vissiin olekaan. Ei nyt toki aina mieti mitkä vaatteet sopii yhteen (värit yms), mutta ei meidän lapset sentään alasti lähde pihalle tai yöpuvussa kauppaan.

Mun mies osaa pukea pojan aika siististi..vaikka mä olen kauhulla odottanut mitä tulee, kun ne on kaksistaan kotona :D

Mutta kaverin mies pukee heidän tyttöä..noh, aika mielenkiintoisesti :whistle: Hei, voisko se olla siitä, että ne ei vaan osaa pukea tyttömäisesti :D

Exä on aivan aivoton vaatteiden suhteen. Kerran lähti lapsi kotoa (häpeäkseni myönnän) pyjamassa, kun kerkesi tulla hakemaan ennenkuin oli keretty oikeita vaatteita laittaa. Noh, kuinkas kävikään. Tuli samoissa vaatteissa takaisin parin päivän päästä, olivat oikein käyneet exän vaimon vanhempien luonakin. (Tiesin etukäteen käynnistä, ja olin laittanut erityisen siistiä vaatetta mukaan, mistä myös mainitsin exälle) Vaatteet olivat likaiset, eikä edes alusvaatteita oltu vaihdettu.
Tää ikävän yleistä tuolla, että vaatteita ei vaihdeta, mutta edes silloin kun toisella on pyjama/oloasu päällä!! Onneksi lapsi ei siellä nykyään ole kuin sen yhden yön kerrallaan.
Olen yrittänyt lapselle sanoa, että muistaisi itse vaihtaa ne pikkupöksyt ainakin joka päivä, jos ei isänsä muista.
Ihmettelen exän vaimoakin, kun ei tajua, vaikka itsellänsäkin on lapsia toisen miehen kanssa. Kulkeeko nekin samoissa vaatteissa monta päivää...
Joo, ja tiedän, ettei farkkuja/gollegea joka päivä tarvi vaihtaa, ellei sotkeudu, mutta voi ne alusvaatteet sentään vaihtaa!!

Yhteistyössä