Mahtaako 92cm reimatec haalari sopia 2,5 vuotiaalle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luna

Vieras
Kysymys tuli jo otsikossakin. Ostin siis alennusmyynneistä tytölleni ensi talvea varten 92cm:n reimatecin toppahaalarin. Vaikutti aika reilulta koolta. Nyt tyttö on iältään 1v 4kk ja haalarina 80cm reima. Ostinko kuitenkin liian pienen haalarin ensi talveksi? Tai vaikeapa sitä nyt etukäteen on tietää, millaisia kasvupyrähdyksiä typy ottaa ennen ensi talvea.
Minkä kokoisia haalareita teillä on käytetty 2,5 vuotiaana?

varmasti sopii jos nyt käytössä 80cm. Reimatec on isoa kokoa. Mulla poika 1v8kk (isokokoinen), käytössä nyt 86 ja yhden koon yli hyppään ja ostan ens vuodeksi 98.

2,5 v pojalla Lassien 92 sopiva, varapuku kirpparilta (Lassien sekin) kokoa 98 on väljä muttei kyllä liian suuri. Lapsi kasvanut parissa kuukaudessa yhden vaatekoon, vuoden verran jumitti koossa 86.

meillä tyttö 3v ja 2kk ja hälle 98 haalari on sopiva/reiluhko. 3v neuvolassa tytön pituus meni himpun verran + käyrällä eli hieman ikäisiään pitempi. Näihin perustaen uskosin siis että se 92 on teille hyvä.

Mä ostin 92 ticketin ens talveks sillon 2,5-vuotiaalle, uskon että mahtuu, näyttää sen verran reilulta, ja eiks Reimakin oo reilua kokoa. Saat sitten taas alesta uuden jos jääkin pieneksi, mutta uskosin et mahtuu, ei oo lapsen mukava liian isossakaan juoksennella!

Meillä oli viime talvena 80-senttinen. Nyt on 92-senttinen Reimatec. Syksyllä pelkäsin haalarin olevan jopa liian suuri, mutta hyvin tuo istuu päälle. Muuten lapsi käyttää 86-senttisiä vaatteita. Lyhyt 2,5-vuotias.

Mun 2,5v on 93cm ja käyttää 92cm Lassieta. Varahaalarina on vanhempi Lassie 98 ja se on vähän reilu. Luulisin, että tuo 92 on ihan hyvä jos tyttö ei nyt hirmu pitkä ole!

Yhteistyössä