Mahtava anoppi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikky myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikky myy

Vieras
Täällä kun paljon taustalta olen seurannut niin anoppeja aina haukutaan..Onko kellään niin että anopin kanssa menee suurimmaksi osaksi yksiin kaikki lastenhoito ym. jutut?Minulla ja anopillani on näin.Tulemme loistavasti toimeen vaikka tietenkin välillä erimielisyyksiä onkin mutta eikös nyt kaikissa ihmissuhteissa näin olekkin??!!
Olemme kuitenkin anopin kanssa aivan erilaisia ihmisiä,minä nuori äiti 25v(lapset 7v ja 1,6v) ja hän 6kymppinen.Hän on saanut aikoinaan todella kovan kotikasvatuksen ja töitä tekemään lapsesta asti kun taas minä perheen ainoana lapsena olen päässyt kohtalaisen helpolla.Hän on vanhan uskonnon omaava ihminen kun taas itse en oikein usko mihinkään..eroavaisuuksia löytyy pilvin pimein ja kyllä hän minullekin neuvojaan jakaa mutta entä sitten..Minä koen sen rikkautena että joku tarkoittaa hyvää ja itse poimin meidän perheelle hyvät neuvot ja noudatan niitä ja sovellan arkeen.
Vanhimmalle tyttärelleni anoppi ei ole mummu mutta niin on mummun ´virkaa´hoitanut kun vaan voi..Vaikka hänen uskonsa ei hyväksykkään eroja ja avion ulkopuolella syntyneitä lapsia..hän hyväksyy että on kahden eri miehen kanssa lapsia.Nykypäiväähän se on..
Minä olen oikeasti TODELLA onnellinen että minulla on anoppi johon voi luottaa,joka on ystävä ikäerosta huolimatta ja ennenkaikkea joka on kasvattnut niin mahtavan miehen kuin omani :heart: :heart:

KIITOS ANOPPI!! :hug:
Onko kellään vastaavaa ja anopin haukkumisia en tähän kaipaa..

Asioista ollaan erimieltä..tottakai jokaisella pitää olla omat mielipiteet.

Erilaiset mielipiteet eivät ole riitelyä..se ei pitäisi aiheuttaa arvostelua negatiivisessa mielessä.

Oikea tie on poimia toisen mielipiteestä itselleen sopivat jutut.
Sen voi tehdä anoppi miniältä ja miniä anopilta ikään katsomatta.

Onnittelen viisaudesta..sydämellä :heart: :flower:

olispa mullakin näin. kaipaan anoppia jolla saisi olla omat mielipiteet mutta kuitenkin taito kunnioittaa eriäviä tapoja ja mielipiteitä. ei olisi tarvetta arvostella, ei puuttua eikä ivata. Elik suhde olisi kuin kaveruksilla eikä opettajalla ja oppilaalla. näin valitettavasti meillä ei ole sen enmpää tässä haukkumatta. Nin ja aikuinen ihminen olen 32 vuotias. Ja olen toki yrittänyt....

Minulla on mukava anoppi.Poika mielellään sinne jää kun sellainen tarve on.
Saavat tehdä siellä mitä tahtovat (ei ole loukannut mitenkään vakavasti,pieniä kolhuja tulee kotona,hoidossa yhtä lailla)
Syövät sen mitä syövät (terveellisemmin anoppilassa syödään kuin kotona)
Nukkumaan menevät ihmisten aikaan.
Homma toimii ja kaikki ovat tyytyväisiä.Ei ole valittamista.
Jos jotain sammakoita suustaan päästää sen teen minäkin eli tasoissa ollaan.Heille ainut lapsenlapsi ja nauttikoon täysin rinnoin.
Toisen ehkä voivat saada,jos luoja suo.Eivät tiedä yrityksestä kun en halua toiveita nostattaa.

Minullakin on mahtava anoppi, parempaa tuskin voi toivoa. Hän rakastaa meidän lapsia paljon ja tavatessa jaksaa lähteä retkelle ja ottaa pinet ja isot syliin. Koskaan ei ole loukkaavasti lapsia komentanut ja meilläkin menee jutut yksiin.

Kiitos mahtavalle anopille! :flower:

ANOPPIKOKELAANI on mukava ja toivon että hänestä myös tulisi anoppini.
Tulen hänen kanssaan todella hyvin toimeen, voin olla heillä kuin kotonani. Hänen kanssaan voi keskustella asioista, aivan kuin oman äitini kanssa olen voinut jutella aina..

Yhteistyössä