V
Vikke
Vieras
Minulla on pari viikkoa sitten vuoden täyttänyt tyttö, jota vielä imetän. Synttäreiden jälkeen olen kuitenkin tehnyt päivävieroituksen, joten jäljellä on enää aamu- ja iltatisut. Ongelmana on tavallisen purkkimaidon juominen, sillä se ei tunnu kerta kaikkiaan maistuvan. Keitän puurot maitoon ja syötän välipalaksi viiliä tai jogurttia, mutta minusta olisi tosi hienoa, jos lapsi oppisi myös juomaan maitoa, sillä haluaisin syksyn myötä vieroittaa rinnasta kokonaan. Vesi kyllä maistuu, eli nestettä saa kyllä, mutta edellämainituista maidoista ei ilman imetystä tule puolta litraa/vrk.
Nyt kysynkin vinkkejä, miten saada lehmänmaito maistumaan mukista. Olen kokeillut juottaa vesi-maitoseosta, mutta nyt tuli sillekin toppi. Tissiä sen sijaan yhä kinutaan päivisin, mutta kohta töihin palaava äiti ei ole sitä keskellä päivää antanut...
Nyt kysynkin vinkkejä, miten saada lehmänmaito maistumaan mukista. Olen kokeillut juottaa vesi-maitoseosta, mutta nyt tuli sillekin toppi. Tissiä sen sijaan yhä kinutaan päivisin, mutta kohta töihin palaava äiti ei ole sitä keskellä päivää antanut...