Maidoton ja munaton imetysdieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herkuttelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herkuttelija

Vieras

Mulla on meneillään täysin maidoton ja munaton imetysdieetti ja tekee hirveästi mieli hyvää. Mun hyvä on yleensä keksiä tai suklaata.

Mitä tilalle???? Te, jotka olette tätä dieettiä noudattaneet osaatte varmasti kertoa omista suosikeistanne. Onko jokin muu hyvä tullut tilalle? Löytyykö keksi- ja suklaahyllystä tuotteita, jotka sopivat tähän ruokavalioon?

Kiitos!

Esimerkiksi Carneval-keksit ovat maidottomia ja munattomia ja Hannut ja Kertut sekä muumit. Sitten löytyy pakastealtaasta kaura-, soijajäätelöjä. Pandan tummasuklaa on maidoton.

Marie keksit muistaakseni on maidottomia, maissinaksuja. Nyt en muista enempää :snotty: ai niin ja en osaa sanoa ovatko munattomia. Maidottomia suklaitakin on jos ei tarvitse olla olla ilman kaakaota mutten tiedä sitten sisältäävätkö kananmunaa. Kannattaa varmaan mennä kauppaa ihan ajan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
wienernougat on maidotonta ja munatonta :P ...ja kallista mutta...

Ei voi olla? Tumma suklaa varmaan on, ja terveelliseksikin on todettu, tänänä taas oli lehdessä juttua. Mä vaan en kykene täysin tummaa syömään, maistuu kitkerälle kuin kahvi ja kofeiinia siinä onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
wienernougat on maidotonta ja munatonta :P ...ja kallista mutta...

Ei voi olla? Tumma suklaa varmaan on, ja terveelliseksikin on todettu, tänänä taas oli lehdessä juttua. Mä vaan en kykene täysin tummaa syömään, maistuu kitkerälle kuin kahvi ja kofeiinia siinä onkin.

on se.. maidotonta siis

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja asdfasdf:
Ai niin ja after Eightit myös kuten wienerkin.

ei ole enää |O

Mun käsittääkseni after eightteja on kahdenlaisia tai ainakin yhteen aikaan oli et jossain valmistettuna olivat maidottomia ja jossain toisaalla valmistettuna seassa oli maitoa. En tiedä sitten onko muuttunu niin että kaikissa olis maitoa.

ei ole enää |O

miten niin? Siksikö kun ei valmisteta enää Suomessa? Ainakin tän linkin mukaan on, kun sitä kävin etsimään. Mut en tiiä päivityksistä.

http://www.datahotelli.com/fazermakeiset/?productId=402421&brandId=5030336&productGroupCode=&searchTerm=&ingrTable=&specialDiet=

ei ole enää |O

miten niin? Siksikö kun ei valmisteta enää Suomessa? Ainakin tän linkin mukaan on, kun sitä kävin etsimään. Mut en tiiä päivityksistä.

http://www.datahotelli.com/fazermakeiset/?productId=402421&brandId=5030336&productGroupCode=&searchTerm=&ingrTable=&specialDiet=

eikun after eight ei ole enää maidotonta, wienernougat on

Yhteistyössä