Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 09:10 Mae kirjoitti:Mä ostin eilen vaniliinikreemi jauhetta, mitä voi käyttää kakun päälle. Meilläkin pitää olla maidotonta ja vielä gluteenitontakin (omalle siskolleni). Tämä tuntui helpolta. 1 osa jauhetta ja 3 osaa vettä tai osa vaikka mehua.
Tämä myyjä on kuulemma Kouvolasta, meripäiviltä ostin. Rasiassa lukee ihan vaan Vaniliinikreemi -jauhe (maidoton, gluteeniton). Ainakin se mitä siltä myyjältä maistoin, oli ihan koossa pysyvää. Oikeastaan parempaakin kun kerma (siis tää on mun mielipide).Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 09:47 äiti 40plusplus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 09:10 Mae kirjoitti:Mä ostin eilen vaniliinikreemi jauhetta, mitä voi käyttää kakun päälle. Meilläkin pitää olla maidotonta ja vielä gluteenitontakin (omalle siskolleni). Tämä tuntui helpolta. 1 osa jauhetta ja 3 osaa vettä tai osa vaikka mehua.
minkänimistä? tuleeko miten koossapysyvä vaahto
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 11:56 Mae kirjoitti:\Tämä myyjä on kuulemma Kouvolasta, meripäiviltä ostin. Rasiassa lukee ihan vaan Vaniliinikreemi -jauhe (maidoton, gluteeniton). Ainakin se mitä siltä myyjältä maistoin, oli ihan koossa pysyvää. Oikeastaan parempaakin kun kerma (siis tää on mun mielipide).Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 09:47 äiti 40plusplus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 09:10 Mae kirjoitti:Mä ostin eilen vaniliinikreemi jauhetta, mitä voi käyttää kakun päälle. Meilläkin pitää olla maidotonta ja vielä gluteenitontakin (omalle siskolleni). Tämä tuntui helpolta. 1 osa jauhetta ja 3 osaa vettä tai osa vaikka mehua.
minkänimistä? tuleeko miten koossapysyvä vaahto
www.sokerikoriste.com on sivun osoite. Ja jos tarviit puh.numeroa tms. niin voin antaa yv:nä. En viitsi niitä täällä julkisesti levitellä.
Ja jos et asu lähellä kouvolaa ja tuota tarvitset (en tiedä lähettäisikö myyjä?!?), niin minä käyn melkein pari kertaa kuussa kouvolassa ja voin vaikka lähettää.
Kokeilin tätä, mutta ei ainakaan alpron soijakerma vaahtoutunut..minkä merkkistä olet vaahdottanut näin?Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 20:35 Keittiönoita kirjoitti:Soijakerma vaahtoutuu, jos siihen lisää tilkan sitruunamehua.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 12:46 Mae kirjoitti:Kopioin tämän tuolta toisesta ketjusta.... Kannattaa kokeilla
pursotettavan vaniljakreemin ohje
1,5dl vettä, mehua tai riisimaitoa (tms.)
1rkl perunajauhoja
2rkl sokeria
1tl vaniljasokeria
100g maidotonta margariinia
1) mittaa kattilaan kylmä neste, perunajauho ja sokeri. Kuumenna koko ajan sekoittaen ja kiehauta, lisää vaniljasokeri
2) vaahdota margariini ja lisää jäähtynyttä kiisseliä pieninä erinä samalla vatkaten.
Mä laitoin nesteeksi 0,5dl appelsiinimehua ja 1dl vettä, tuli todella raikas. Sitten laitoin sinistä karamelliväriä niin näytti kivemmalta. Mutta tästä pitivät myös ei-maidottomat.
Oho, onpa pitkä aika kun olen viimeksi täällä käynyt... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 11:02 uusavuton kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 12:46 Mae kirjoitti:Kopioin tämän tuolta toisesta ketjusta.... Kannattaa kokeilla
pursotettavan vaniljakreemin ohje
1,5dl vettä, mehua tai riisimaitoa (tms.)
1rkl perunajauhoja
2rkl sokeria
1tl vaniljasokeria
100g maidotonta margariinia
1) mittaa kattilaan kylmä neste, perunajauho ja sokeri. Kuumenna koko ajan sekoittaen ja kiehauta, lisää vaniljasokeri
2) vaahdota margariini ja lisää jäähtynyttä kiisseliä pieninä erinä samalla vatkaten.
Mä laitoin nesteeksi 0,5dl appelsiinimehua ja 1dl vettä, tuli todella raikas. Sitten laitoin sinistä karamelliväriä niin näytti kivemmalta. Mutta tästä pitivät myös ei-maidottomat.
Vaahdotetaanko se margariini ihan sähkövatkaimella ja sitten vaan lisätään kiisseliä edelleen vatkaten? Vai riittääkö käsin vispaaminen?
Entä mitä ootte laittanu maidottoman kakun VÄLIIN? Pelkät hillot ja marjat tuntuu niin tylsältä... Mun mielestä se Gogreenin vaniljasoosikin on jotenkin oudon makuista :/