Maitoa rinnoista taas, vaikka imetyksestäkin jo melkein vuosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Tänään huomasin suihkussa, et rinnoista tuli puristettaessa maitomaista nestettä. Esikoisen imetyksen olen lopettanut jo aikoja sitten, eikä siis ole sen jälkeen maitoa enää noin tullut, niin kuin nyt tuli? Mitä ihmettä? Uutta alkuraskauttako, voiko olla merkki siitä?

minä lopetin esikon imetyksen kun olin jotain 2 kuulla ,niiin sit tuli vain kirkasta nestettä ,siis odotin toista .mutta jos alkanut ja alkaa enemmän tulee niin tee testi ,eipä ole haitaakaan..

Siis toista lasta tässä on yritettykin ja jos on tärpännyt, niin menossa on rv 4+0. Mutta mä siis oikein ihmettelin asiaa, et voiko olla siitä merkkinä? Kun tässä välissä ei rinnoista ole tullut mitään nestettä.

sanoisin että voi ja onnea jos tärppäsi,minulla meni esikko oli 1 kuin aloin toista yrittää ja imetin ja meni noin 6 kk kuin tulin raskaaksi ja lopetin esikon imetyksen kun hän oli 1,9 v ,vihlasi vatsasta niin en enää uskaltanut

Imetyksen lopettamisen jälkeen maitoa voi tulla tipoittain tai joskus niinkin, että paita kastuu, vaikka lopettamisesta olisi kaksikin vuotta kulunut. Naisen hormonitoiminta on niin monimuotoista, että välillä jokin muisto vauva-ajoista tai uuden raskauden alkamisen syvä toive voi saada tällaista aikaan. Ei se yleensä ole merkkinä raskauden alkamisesta, sillä maidontuotannon käynnistyminen tapahtuu yleensä loppuraskauden aikana. Jos maidontulo jatkuu tai sitä alkaa tapahtua useammin, on syytä käydä lääkärissä.

Yhteistyössä