Maitohappovalmisteet ja matkailu, onko todellista tehoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaa vai eikö ostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaa vai eikö ostaa

Vieras
Ollaan rantalomalle lähdössä viikon päästä ja pohdin jos jättäisin tällä kertaa nuo hankkimatta. Paikka on turvallinen turistirysä, ja hygieniakin mielestäni ihan hyvä. Enimmäkseen tulemme olemaan hotellialueella, varsinkin syömiset hoidetaan siellä. Meillä ei ole koskaan ollut missään muuallakaan mitään "turistiripuleita", maitohappobakteereilla tai ilmankaan, mutta tuon pojan osalta vielä pohdin asiaa.

Jos ette ole ylipäänsä kovin herkkävatsaisia, ei maitohappobakteerit ole mikäään välttämättömyys.
Itselläni ärtynyt paksusuoli niin syön maitohappoja ihan pysyvästi.

No ei todellakaan kalliita, mutta en tapaa ostaa muutenkaan mitään turhaa. Kun lukee nykyajan suosituksia yms, niin kuinkakohan sitä ollenkaan saatiin ne lukuisat lapset hengissä aikuisiksi :-))

Minulla tai miehelläni ei kummallakaan ole tavallisesti herkkä tai ärtynyt vatsa, mutta matkoilla erikoinen ruoka ym. aiheuttaa helposti haittoja. Ja maitohappobakteerit ovat aina helpottaneet elämää silloin :)

Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:
On niillä tehoa, mutta jos olette menossa paikkaan, jossa ripulia ei todennäköisesti tule, niin tokkopa niitä sitten kannattaa ottaa.

Onkohan meillä teräspakit vatsojen tilalla. Vanhemmilla on ainoastaan Turkissa ollut havaittavissa pientä pehmeyttä hotelli helpotuksen puolella, mutta sekin on ollut itse asiassa vain plussaa. Pojalla on ikää nyt 7v, ja ei ole oikeastaan ikinä saanut kotimaassakaan riehuvia vatsatauteja. Ei ole oksentanut kuin kerran, ja senkin hoiti päiväkodin hiekkalaatikkoon kertaluonteisesti...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:
On niillä tehoa, mutta jos olette menossa paikkaan, jossa ripulia ei todennäköisesti tule, niin tokkopa niitä sitten kannattaa ottaa.

Onkohan meillä teräspakit vatsojen tilalla. Vanhemmilla on ainoastaan Turkissa ollut havaittavissa pientä pehmeyttä hotelli helpotuksen puolella, mutta sekin on ollut itse asiassa vain plussaa. Pojalla on ikää nyt 7v, ja ei ole oikeastaan ikinä saanut kotimaassakaan riehuvia vatsatauteja. Ei ole oksentanut kuin kerran, ja senkin hoiti päiväkodin hiekkalaatikkoon kertaluonteisesti...

Voi olla. joillakin on. mulla sen sijaan on sellainen vatsa, että se menee ruikulle jo pelkästä ajatuksesta ja olen huomannut, että matkoilla mhb:t on hyödyllisiä.

Yhteistyössä