Makealakko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nala78

Jäsen
10.01.2005
350
1
16
Aloitin eilen makealakon, jonka olisi tarkoitus kestää 3 päivää (ainakin). Eli tuona aikana en saa syödä mitään makealta maistuvaa. Eilis ilta oli ihan hirvee, saa nähdä miltä tänään tuntuu. Vielä ei tunnu missään... :D Ajattelin, että jos tuon 3 päivää saan täyteen, niin sitten jatkasin ainakin karkki-, jäätelö-, ja makeaherkku- (pullat, kakut yms.)lakolla... Saa nähdä miten tytön käy... ;) =)

Syö hyvällä omalla tunnolla dieettipatukoita (niistä on tainnut tulla minun tavaramerkki...). Siten ei oo niin pettyny olo ihteensä jos tekeekin mieli sortua makeaan, kun se korvaa koko aterian. Onhan jokaisella oikeus makeaan ja nautintoihin vaikka hoikkua haluaa :)

Muuten Naturdietin valkosuklaapatukat on ihan ihania javascript:emoticon(':p')

Jep jep... Käteen meni. "Kestin" peräti kolme päivää... No, jos yrittäisi sitten kohtuudella... :ashamed: Miten tää onkin näin vaikeata..?? Koko ajan tekee jotain hyvää mieli ja naapurileipomosta ihanat tuoksut kantautuu nokkaan kun ulos menee... :headwall: :laugh: :'( \|O :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 19:18 Bikineihin arvista 5 kirjoitti:
Syö hyvällä omalla tunnolla dieettipatukoita (niistä on tainnut tulla minun tavaramerkki...). Siten ei oo niin pettyny olo ihteensä jos tekeekin mieli sortua makeaan, kun se korvaa koko aterian. Onhan jokaisella oikeus makeaan ja nautintoihin vaikka hoikkua haluaa :)

Muuten Naturdietin valkosuklaapatukat on ihan ihania javascript:emoticon(':p')

hei, mistä tämmöisiä dieettipatukoita saa? Onko ne kuinka energisiä, siis vievätkö pajon esim. pisteitä?

Sehän se onkin kun on selkäranka ku kastemadolla... :laugh: :laugh: :laugh: En tiiä... Talvella olin kyllä kanssa lakossa ja se piti kome viikkoa, saavutus sinänsä. Nyt vaan jostain syystä ei päässy niinkään pitkälle... :ashamed: Jos joku mulle lahjoittaisi itsekuria, niin olisin erittäin kiitollinen! :D

Oletko kokeillu kromia? Vie makeanhimoa ihan kivasti. Minä olen ollu imetysajan sekä sen jälkeen pari kk aivan hirmuinen karkkimokkeri. Nyt olen n. viikon syöny kromia ja tuntuis vaikuttavan. Ei karkki nyt vastenmieliseltäkään tunnu, mutta pystyn helposti hillitsemään makean himoa.

Hei te krominsyöjät!
Luin jostain että jollekkin oli luontaistuotekaupan myyjä sanonut, että pari ekaa viikkoa kromitabuja vois ottaa 4 kpl/pvä ja sitten jatkossa 1 kpl/pvä. Onko "liiasta" kromista jotain haittaa, vai uskaltaisko noita ottaa noin paljon?
Purkin kyljessä sanotaan 1kpl/pvä.

Minä en uskaltanu raskauksien aikaan enkä imettämisen aikaan syödä kromia, vaikka tarvetta ois ollu. En kyllä kysyny mistään saako sitä syödä sillon. Enkä ole syöny kuin yhden tabun päivässä. Mulla meni n. viikko ennenkuin alko vaikuttaa ja nyt kyllä pärjään hyvin sillä yhdellä tabletilla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2005 klo 19:16 Mamis74 kirjoitti:
Minä en uskaltanu raskauksien aikaan enkä imettämisen aikaan syödä kromia, vaikka tarvetta ois ollu. En kyllä kysyny mistään saako sitä syödä sillon.

Minä olen kysynyt kerran ultralääkäriltä ja tokaisi vain, että kukaan ei ylimääräisiä metalleja kehoonsa tarvitse saati sitten sikiö tai pieni lapsi. Siis vastauksena kysymykseen.

Siis saako niitä kromitabletteja luontaistuotekaupoista? Ovatko kalliitakin ja väheneekö makeanhimo niillä tosiaan?? Mä olen kauhea herkkuperse... :ashamed: Pitäis oikeesti hillitä karkkien yms. syömistä. :whistle:

Teillähän menee hyvin jos olette voineet lopettaa makean syömisen silloin kun sitä ei enää tee mieli!
Itselläni se on jokin tapa :ashamed: Syön makeaa vaikkei teekään enää mieli. Ahdan vain suuni täyteen ja sitten vasta jälkikäteen poden huonoa omaatuntoa kun taas söin vaikkei edes haluttanut. :'(
Uusia paheita tilalle! Mut mistäs sellaisen saisi..... Onneksi on tullut kirsikat taas kojuihin myyntiin kauppojen pihalle, nekin on aikasta makeita. Mut ei toivottavasti kauheita kaloripommeja kuten suklaa ym.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 20:18 tuhinatoukka kirjoitti:
Siis saako niitä kromitabletteja luontaistuotekaupoista? Ovatko kalliitakin ja väheneekö makeanhimo niillä tosiaan?? Mä olen kauhea herkkuperse... :ashamed: Pitäis oikeesti hillitä karkkien yms. syömistä. :whistle:

Mulla on citymarketista ostettuja Pirkan kromitabletteja. Ovat mansikan makuisia (no jaa) imeskelytabletteja eikä maksaneet kuin muutaman euron. Mulla ainaki autto. Meni noin viikko ennenkuin alko vaikuttaa.
Nyt on pudonnu 3kg noin kuukaudessa. Olen kyllä muuttanu muitaki ruokailutottumuksia ja liikkunu enemmän, mutta pääsin vauhtiin vasta kun olin selättäny makeanhimon.

Yhteistyössä