Makean himo iskee, eikä talossa mitään herkkuja.. mitä silloin syötte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
Tänään tuli päivällä kova hinku saada jotain hyvää.. pakasteessa ei ollut mitään herkkua, ei kaapeissa keksejä. aikani tongittua päädyin syömään yhden jäisen torttutaikinalevyn! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
*miettii millainen makuelämys on jäinen torttutaikinalevy* :D

ei muutako kaupan pakaste altaalle ostamaan torrutaikinaa ja maistelemaan! ei muuten voi syödä kun korkeintaan 1 levyn. on se paistettuna torttuna parempaa..

Siirappia lusikallinen, jäisiä mansikoita pakastimesta tai sit täytyy pyöräyttää joku kakku. Tosin meil on aina keksejä vieraiden varalle joten ei oo koskaan tullu niin pakottavaa tarvetta et ois joutunu miettii et mikä auttas.

Lättyjä minäkin paistan, tai sitten juon ihan lasillisen kaakaota. Joskus teen myös kokkarekakkuja, joiden ohjeen löysin joskus Mummo Ankan keittokirjasta (tai sinne päin). Pikkuleipiä, joihin tulee paljon sokeria, rasvaa ja rusinoita, ja ovat nopeasti valmiita :)

suklaakiisseliä: yleensä aina jääkaapissa maitoa ja kuiva-ainekaapissa sokeria, tummaa kaakaojauhetta ja maizenaa...helppoa ja nopeaa ja vie taatusti paremmin makeanhimon pois kuin jokin muu, ainakin jos tykkää suklaasta.
jos minulle iskee makeanhimo niin on ihan sama syökö silloin kilon porkkanoita ja perään omenoita, makeaa on saatava kuitenkin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Paistan sokeria tai sitten teen sellaista mössöä johon tulee kaakaojauhetta, rasvaa, sokeria, vaniljasokeria, kahvia ja kaurahiutaleita.

Hei! Hämärästi tuli tuosta sun jutusta mieleen, että olisin tehnyt pienenä jotain tuommoista mössöä. Ainakin silloin maistui hyvälle, mutta tiedä sitten enää... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Paistan sokeria tai sitten teen sellaista mössöä johon tulee kaakaojauhetta, rasvaa, sokeria, vaniljasokeria, kahvia ja kaurahiutaleita.

Hei! Hämärästi tuli tuosta sun jutusta mieleen, että olisin tehnyt pienenä jotain tuommoista mössöä. Ainakin silloin maistui hyvälle, mutta tiedä sitten enää... :)

Kun mä olin pieni niin se ohje tohon mössöön oli ihan kaurahiutalepaketin kyljessä. Eli on hyvin mahdollista, että säkin olet sen ohjeen sieltä napannut.