Nyt lähettiin muuten parkkikselle kattomaan miten lätty lätisee!
mä sanoisin että "katotaan miten läski tummuu" mutta niin ei saa täällä sanoa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt lähettiin muuten parkkikselle kattomaan miten lätty lätisee!
MÄ EN OLE LÄSKI, SE ON VAAN TURVOTUSTA JA MEIDÄN SUVUSSA ON ISOT LUUT!! Leivon sinut seuraavaksi!
Niin... ehkä sun pitäis vaan jättää se makkara ja juustokin kokonaan pois, ettei sun tarvii keksii tekosyitä kuten isot luut :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28591195:ja leipä, vetäis vaan pelkkää salaattia.
Miten ihmeessä makkara sotkee kädet? Kyllä meillä ainakin on juustossa isompi rasvaprosentti kuin makkarassa. Eihän nyt kukaan enää mitään rasvamakkaroita syö tai kumisia vähärasvajuustoja!
Sitäpaitsi olen samaa mieltä, että jos ei osaa olla lämimättä niitä päällisiä niin parempi ettei syö ollenkaan. Tai tee mitään muutakaan.
Mut jos läski syö salaattia, se on teeskentelyä![]()
juustossa oleva rasva on sidottu niin ovelasti sinne sisään että se ei tahmaa vaikka kuin lähmis
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28591227::O
sidottu? jotain S&M juttuja vai? :O
eks tienny että kaikki juustonsyöjät on salapervoja?
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28591361:tyhmiä? mekö?
no totta helvetissä ollaan, ei kai me muuten täällä oltais :O
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28591319:no se voi pitää paikkansa, mä kun en juustoa syö![]()
No siis ei tietenkään! Se juustohan kuorruttaa sen leivän, tomaatti vaan lössähtää siihen päälle ja valuu. Lämppäreissä juusto aina päällimmäinen, ja oreganoa päälle!