Makkaraperunat vai hampurilainen?

Olisin tehnyt tästä äänestyksen, mutta ainakin puhelimella hieman kankea käyttää, johtuu todennäköisesti siitä, että en osaa käyttää sivustoa ennenmin kuin siitä että sivusto toimii jotenkin väärin tai ei toimi ollenkaan, joskus ehkä opetella, että miten tämä toimii tai toimiiko mitenkään, mutta tuskin tänään, ananashampurilainen maistuisi ja lisäksi vielä ehkä aura juusto, pikkuisen kuitenkin jännittää tuon auran suhteen ku en halua sitä lapiollista. Infoan myöhemmin miten asiat on edenneet

Minä otan varmaan makkaraperunat ja hampurilainen. Höysteeksi otan lihapiirakan ja odottelessa pari makkaraa, riippuu tarjonnasta makkaroiden suhteen, että montako otan, jos on useaa eri sorttia niin kaikkia ainakin yhdet, syön niitä odotellessa ja jos on hyviä niin otan lisää alku peräiseen tilaukseen

Just söin. Hitto en jaksanu enään kuin yhen pikkupihvin. Mut jos nyt valitsisin ni makkaraperunat

Minä otan varmaan makkaraperunat ja hampurilainen. Höysteeksi otan lihapiirakan ja odottelessa pari makkaraa, riippuu tarjonnasta makkaroiden suhteen, että montako otan, jos on useaa eri sorttia niin kaikkia ainakin yhdet, syön niitä odotellessa ja jos on hyviä niin otan lisää alku peräiseen tilaukseen
No hitto uuno salut u soldier tähän se käsilippaan hymiö ei löytynyt mun valikosta löytyykö sun?

Yhteistyössä