Maksaako kukaan PELKKIÄ korkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja velkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me maksettiin viime vuonna.sujui ihan ongelmitta.meidän maksut oli pakko hoitaa näin lapsen vakavan sairauden ja siihen menevän ajan takia,toki tähän summaan tuli muitakin ongelmia,jotka maksukykyyn vaikuttivat =)

nyt kaikki takana ja maksut taas ajan tasalla =)

Me maksamme ensimmäisen lainavuoden pelkkiä korkoja koska minä olen kotona lapsen kanssa ja mies on opiskeleva työssäkäyvä... otimme asuntovelan niin että korkoaikana mies valmistuu ja alkaa saamaan kunnon palkkaa ja minäkin menen korkoajan loppumisen jälkeen pian töihin. Meillä silti pieni laina.

Me maksamme ensimmäisen lainavuoden pelkkiä korkoja koska minä olen kotona lapsen kanssa ja mies on opiskeleva työssäkäyvä... otimme asuntovelan niin että korkoaikana mies valmistuu ja alkaa saamaan kunnon palkkaa ja minäkin menen korkoajan loppumisen jälkeen pian töihin. Meillä silti pieni laina.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 23:19 evita kirjoitti:
Emme ole koskaan maksaneet pelkkiä korkoja. Lainaa on otettu vasta sitten, kun taloustilanne on ollut sellainen, että koko ajan voi lainaa myös lyhentää.

Minä en sitä pidä huonona että olemme pelkkiä korkoja maksaneet. En olisi voinut kuvitella 6v sitten ettei enään lapsia tehtäisi kun eka asuntolaina otettiin. Pikemminkin pidän hyvänä vaihtoehtona sen että pelkkiä korkoja voi maksaa ja lasten kanssa voi näin olla pidempään kotona. Hoitoon en niitä olisi heti äitiysvapaan jälkeen halunnut laittaa, syyä oma itsekkyys että asuntolaina olisi "ajallaan" korkoineen maksettu !

Laina tulee kyllä maksettua sovitussa ajassa mutta kk erät isonee kun ruvetaan taas lyhentään lainaa. <br><br>

Yhteistyössä