Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Olen perustamassa yritystä, ihan siis leikkimielellä ja kartoitan sitä, että olisiko kiinnostusta tällaiselle palvelulle?
Onko 5e päivässä liikaa siitä, että luotettava, vakuutettu henkilö hakee taksinomaisesti lapsesi kotiovelta ja vie päiväkotiin? Sinulle säästyisi aikaa aamutoimiin. Sinun työmatkasi lyhenisi, samoin iltapäivällä. Säästyneen ajan voisit käyttää iltapäivällä vaikkapa ruuan esivalmisteluun jolloin ruoka on lähes valmis kun lapsesi tuodaan kotiin tarhasta.
Miltä kuulostaa?
Jos näillä ehdoilla ei ole hyvä, niin kuulisin mielelläni parannusehdotuksia ja uusia hintaehdotuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut käytössä pitäisi sitten olla joku bussi et homma kannattaisi vai? Kannattaa laskeskella tarkkaan ennen kuin aloittaa. Minä en maksaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut käytössä pitäisi sitten olla joku bussi et homma kannattaisi vai? Kannattaa laskeskella tarkkaan ennen kuin aloittaa. Minä en maksaisi.
No minä en lastani laittaisi kiertämään ympäri kylää, että en laittaisi kyytiin ellei kyyti olisi suht suora. Täällä eskarilaiset haetaan pikkutakseilla ja meno on melko suoraa määränpäähän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut käytössä pitäisi sitten olla joku bussi et homma kannattaisi vai? Kannattaa laskeskella tarkkaan ennen kuin aloittaa. Minä en maksaisi.
No minä en lastani laittaisi kiertämään ympäri kylää, että en laittaisi kyytiin ellei kyyti olisi suht suora. Täällä eskarilaiset haetaan pikkutakseilla ja meno on melko suoraa määränpäähän.
Tämä varmasti ois kimurantein asia koko palvelussa.. eli siksi olen rajannut tuon alueen 5km säteelle, jolloin lapset menisivät suurin piirtein samoihin pk:n ja kouluihin.
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:Eikös Eskaan saa lapsonen mennäkkään yksin, jos osaa&haluaa????..meillä matkaa n. 500m..
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:Eikös Eskaan saa lapsonen mennäkkään yksin, jos osaa&haluaa????..meillä matkaa n. 500-600m..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:Eikös Eskaan saa lapsonen mennäkkään yksin, jos osaa&haluaa????..meillä matkaa n. 500m..
Tottakai saa mennä, täällä ainakin ja ellei ole sellasta tietä että uskaltaa mennä niin sitten on kunnan järjestämä kuljetus.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Esikouluvuonna voisin maksaa vaikka enemmänkin. Hirvittää jo, miten siitä selviää.
Asutaan 500 metrin päässä esikoulusta, mutta olen pph, ja kun esikoulupäivä loppuu, hoitolapset ovat nukkumassa päiväunia. En minä voi silloin lasta olla hakemassa. Ja jos systeemi on sama ensi vuonna kuin tänä vuonnakin, päivät alkavat jo kello 8. Miten ihmeessä saan lapsen siihen aikaan saateltua esikouluun? Kesken aamupala-ajan? Ennen alkoi yhdeksältä ja siihen ehtisimme aivan hyvin puistomatkalla.
Kaiken lisäksi lapsi osaisi tuon matkan kulkea ihan yksinkin jo nyt, mutta esikouluun ei saa mennä itse. Räyh ja mur!
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Esikouluvuonna voisin maksaa vaikka enemmänkin. Hirvittää jo, miten siitä selviää.
Asutaan 500 metrin päässä esikoulusta, mutta olen pph, ja kun esikoulupäivä loppuu, hoitolapset ovat nukkumassa päiväunia. En minä voi silloin lasta olla hakemassa. Ja jos systeemi on sama ensi vuonna kuin tänä vuonnakin, päivät alkavat jo kello 8. Miten ihmeessä saan lapsen siihen aikaan saateltua esikouluun? Kesken aamupala-ajan? Ennen alkoi yhdeksältä ja siihen ehtisimme aivan hyvin puistomatkalla.
Kaiken lisäksi lapsi osaisi tuon matkan kulkea ihan yksinkin jo nyt, mutta esikouluun ei saa mennä itse. Räyh ja mur!
Alkuperäinen kirjoittaja vivi:En olisi ensinäkään kiinnostunut. Päiväkoti-ikäiselle pitää olla vanhempi viemässä ja hakemassa (meillä ei päiväkoti edes suostuisi muuhun jatkuvasti) koska jo ihan lapsen itsensäkin vuoksi ja siksi että hoitajat haluavat ja minä haluan keskustella päivän kulusta. Koululainen taas saisi mieluusti kävellä ja jos matka on liian pitkä tai vaarallinen, niin silloinhan kunta maksaa. Koen siis palvelun täysin turhaksi. Lisäksi tuo hinta on kyllä aika kova. 5 euroa päivässä viitenä päivänä viikossa tekee 105 euroa kuussa. Tuohon hintaan kyllä koukkaa päiväkodin kautta itsekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Esikouluvuonna voisin maksaa vaikka enemmänkin. Hirvittää jo, miten siitä selviää.
Ei aavistustakaan. Tuo on edessä vasta ensi vuonna. Odotan ja toivon, että taivaasta tipahtaisi jokin ratkaisu suoraan eteeni. Jos vaikka naapuriin muuttaisi joku kotiäiti, jonka lapsi olisi samassa ryhmässä...
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:Eikös Eskaan saa lapsonen mennäkkään yksin, jos osaa&haluaa????..meillä matkaa n. 500-600m..