Maksaisitko lasten paidasta yli 100 euroa? *sis linkki*

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
http://www.buttonnose.co.uk/product_info.php?cPath=100_7&products_id=2173

Etsiskelen tässä Scotch and Sodan vaatteita (kalliita nekin, mutta ah niin ihania) ja törmäsin tähän. Kuka maksaisi tuosta melko tavallisen näköisestä paidasta yli 100 euroa?

Minä en :o

No tuota mäkin tässä ihmettelen, kun paita on suorastaan ruma. Selkäpuolikin sen näköinen, kuin olisi langanpäät jääneet vahingossa roikkumaan :o Vaikkei niin ihanaa paitaa ole tehtykään, että siitä edes lähelle satasta maksaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Maksaisin jos olis rahat siihen. Yleensä noi ostosten hinnat tulee suhteutettua tuloihin. Jos olisin miljonääri, voisin maksaa paidasta useemmankin satasen :D **haaveilua**

mä en taas maksais vaikka rahaa olisikin. aivan naurettavan hintainen silti varsinkin jostain noin rumasta. en oo ikinä oikein ymmärtänyt miksi rikkaat maksaa samasta paskasta enemmän kun ihan yhtä hyvän saa halvemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Maksaisin jos olis rahat siihen. Yleensä noi ostosten hinnat tulee suhteutettua tuloihin. Jos olisin miljonääri, voisin maksaa paidasta useemmankin satasen :D **haaveilua**

mä en taas maksais vaikka rahaa olisikin. aivan naurettavan hintainen silti varsinkin jostain noin rumasta. en oo ikinä oikein ymmärtänyt miksi rikkaat maksaa samasta paskasta enemmän kun ihan yhtä hyvän saa halvemmalla.

maksaa vaikka jokaisesta lapsen vaatteesta 100e, mutta onko siinä mitään järkeä? No, ei ole. Totta kai suosin suomalaista ja käsityöläisiä jne, mutta järki pitää päässä pitää jos meinaa taloudellisen tilanteensa säilyttää hyvällä mallilla.

Yhteistyössä