Maksetaanko teillä kaikki puoliksi,tuloista riippumatta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta miehetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ette ole hommanneet yhteistä tiliä?

Helpottaisi kummasti eikä tarvitsisi miettiä kuka on maksanut, mitä ja mitenkin paljon.

Eikä menisi hermo, kun ei tartte laskea kuka on milloinkin maksanut minkäkin kuun aika ja miten paljon laskuja. Menee tasan ja sitten näkee paljonko on rahaa käytössä

Edelleen; mies ei suostu yhteiseen tiliin. Haluaa pitää omat rahansa koska hän on kuulemma siihen tottunut ja se toimii hyvin! Jaa,tosi hyvin kun saa käyttää rahansa miten haluaa.

[QUOTE="hmm";23858458]Meillä on yhteinen tili ja minä hoidan kaikki laskut yms.. Ei väliä kenen nimi niissä laskuissa on.. Laitan eräpäivän mukaan jomman kumman palkka päivälle.. Mieheni on ihan tyytyväinen että hänen ei tarvitse hoitaa laskuja...[/QUOTE]

Tämä on yksi syy miksi meillä on yhteinen tili.

Joku tuossa jo mainitsikin sivulla 4, että jos on vaan muutama hassu euro tilillä niin menee ja siirtää miehen tililtä rahaa. Noh... Tuo oli toinen syy miksi hommattiin yhteinen tili.

ja kolmas kärpänen samalla yhdellä iskulla; paremmin tietää mitä on käytössä, kun molempien tulot tulee yhdelle samalle tilille ja kun on pakolliset menot(eli laskut) maksettu.

Eli liityn tähän yhteisen tilin puolesta liputtajien kerhoon. :D

Ainakaan täällä ei minulla todella ole sellaista yhteistä tiliä, koska dum di daa daa : ei ole enää sitä vaimoakaan. Kyllähän sitä naisen kanssa eläessä mielellään pitäisi yhteistä tiliä, niin sitä voisi nauttia kuumista fahrenheit-asteista vaikkapa Goassa tai Hampurissa samaan aikaan, vaikkei toisella aina ihan yhtä paljon sitä jaettavaa rahaa olisikaan. Kun nyt tilanne on tämä, että elän yksin, niin lantit menevät kaikki minun omalle tililleni. Öisin kyllä äidyn haaveilemaan naisesta.

Yhteistyössä