maksulliset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piia

Vieras
mua on jo pitkään vaivannut eräs asia.Mun mies on aikoinaan ennen meitä käyttänyt maksullisia naisia, ja näin jälkikäteen olen asiaa miettinyt aikalailla. Mun itsetunto on ollut aika maissa välillä asian takia. Musta on aina tuntunut siltä, että koska ne on ammattilaisia, ne myös on saakutin hyviä ym. Sängyssä mä aina keksitän kaiken tarmoni siihen et mies varmasti nauttii ja ettei sillä ois tylsää. Koko ajan pääkopassa jyllää ajatus etten ole tarpeeks hyvä. Mä haluaisinkin kysyä teiltä miehet, et mikä niissä maksullississa viehättää? Murehdinko koko ajan turhaan ulkonäköäni ym? mieheni on kyllä sanonut monta kertaa, että olen paljon paremman näköinen ja parempi sängyssä. Kuitenkin yhä edelleen ajatukset pyörii mun mielessä, vaikka yhdessä ollaan oltu niin pitkään. mikä neuvoksi?

Kyllä taidat ihan turhaan murehtia.
Tietysti maksulliset naiset osaavat, koskettaa, tehdä. Se on niiden duuni!!!!
Mutta jos mies on vakisuhteessa ja todella yrität parhaasi niin tuskimpa on mitään hätää.
Älä Piia hyvä pilaa hyvää suhdetta miettimällä moista.

Kyllä olet nyt väärässä, sillä suurinosa maksullisista on hyvinkin ikäviä tapauksia sängyssä. Ei se ole ollenkaan sitä samaa mitä kahden rakastavaisen välillä on sängyssä. Mistähän teitä tuollalailla ojattelevia naisia löytää????

Kyllä omalla kohdallani syy maksullisten käyttöön on vaimon haluttomuudessa. Rakastelukerrat jäävät ehkä kymmeneen vuodessa. Olen 52, vaimoni 9 vuotta nuorempi. Omat haluni riittäisivät helposti vähintään kertaan viikossa.
Miehesi kohdallasi syy on jossain muualla. Tulisi mieleen valloittamisen halu. Että vielä kelpaa, olkoonkin vaikkapa maksullisille naisille. Toisaalta, oletko varma, ettei hän harrasta seksiä myös muiden kuin maksullisten kanssa. Onhan sekin helppoa. Esimerkiksi työmatkat, joissa ollaan yötä pois kotoa. Ei ole mikään konsti löytää maksutontakin seksiseuraa. Tarkkaile miestäsi. Vaikka mitä se sitten auttaa. Parempi puhua asioista syvällisesti, ehkä hakea ammattiauttajaa.

Masa on 50+ eikä ole koskaan käyttänyt maksullisia.
Silti maksulliset ovat mielestäni ihan ok.
Maksua ei oikeastaan makseta seksistä vaan siitä, ettei tule jälkiseuraamuksia (kondomi on tietty hyvä muistaa).
E tarvitse luritella lemmestä lööperiä, ei tule elätettäviä, ei lemmenkipeän naisen soittoja perään.
Maksullisen käyttö on rinnastettavissa masturbointiin ja parisuhteessa elävän miehen satunnainen käynti maksullisissa on naisen pienin huolenaihe. Älä Piia murehdi turhia !

Itse erehdyin kerran koittamaan maksullista naista...olihan se kaunis nainen, mutta melkein kellosta se katsoi, milloin homman saa aloittaa ja milloin lopettaa. Suurin nautintoni rakastelussa on se, että nainenkin nauttii täysin rinnoin. Tieto siitä, että maksulliset tekevät vain työtään ilman suurempaa nautintoa vei todella suuren osan nautinnosta. Omia tunteitakaan ei ollut mukana lainkaan, eli kyllä se oli paljon huononmpi kokemus kuin oman rakkaan kanssa. Kaiken lisäksi ne tytöt ovat niin nuoria ja onnettomia monesti, ettei niitä voi panna! Kaverini olisi pitänyt panna 16-vuotiasta pelokasta tyttöä. Itse hän on 32-vuotias. Ei hän sellaista kyennut tekemään.

Riippuu vähän maksullisista naisista. Monet ukot haluaa vaan tunkee kullinsa johonkin pilluun tai suuhun ja laukee hetkessä, ehkä jo ajatuskin ""maksullisissa"" käymisissä kiihottaa... Monta kertaa ukot ovat myös hyvin jurrissa, joten mitään ""huippuhetkiä"" tuskin pääsevät kokemaan. Varmasti on olemassa ""seksin ammattilaisia"" jotka osaavat kaiken maailman kikkoja ja ovat taitavia sängyssä, mutta eiköhän suurin osa ole näitä jotka vähän höpöttävät jotakin korvaan ja antavat ukon jyystää kunnes laukeaa. Alkuperäisenä tarkastaisin ettei ukolla ole tauteja...

Sami - mä olenkin ihmettyt miehiä jotka kykenee siihen. Siksi suhtaudun erittäin varauksella mieheen, joka käyttää maksullisia. En usko, että luonne voi olla sitä, mitä minä mieheltä odotan ja toivon. Tarvitsen.

toimivassa parisuhteessa ei tartte turvautua maksullisiin mutta muissa suhteissa on joskus parempi ratkaisu.on sellaisia jotka tulevat maksamaan paljon enemmän kuin kunnon huora eikä lopputulos ole minkään väärti.niitä joutuu kuljettamaan ravintolasta toiseen,juottamaan syöttämään ajeluttamaan taksilla,hyysäämään heidän kavereitaan ja sukulaisiaan kuuntelemaan pilkkaa oikuttelua,aikaa ja rahaa sekä hermoja palaa.sitten jos vitulle pääsee on se ala-arvoista ja tympäisee koska kusettajan mielessä pyorii jo uudet pisnekset

Olen käynyt poikamiesaikoina ja pari kertaa parisuhteenkin aikana maksullisissa, ja voi helvetti ne on ollet niin perseestä yhtä lukuunottamatta, että ei tiedä itkiskö vai nauraisko.

Sama kaava, luinen ja rinnaton (tai vaihtoehtoisesi ylipainoinen) mimmi ottaa vaattet pois jo melkein ovella, ettei ne vaan likaannu, kortsua työnnetään munaan jo metrin päästä, vaikkei viekä seisoiskaan, sitten hulluna lutkuttamaan munaa suussa, että asiakas laukeaisi, ja siitä pääsisi eroon.

Mitään tuskin puhutaan, kun huora osaa vain jotain balttia. Huora ratsastaa päälläsi silmät kiinni, ja rukoilee aavemariaa, ja miettii varmaan lastaan. Suuteleminen kielletty, rintojen hyväily (tai ainakain suutelu) kielletty, jne.

Kun asiakas laukeaa, huora kysyy ""njo tulikjo?"", ja pomppaa salamannopeasti vessaan pesemään itseään.

Joten, turha huoli, homma on ihan hanurista.

Yhden kerran olin kahden maksullisen tytön kanssa, ja eihän ne oikeesti keskenään rakastelleet, mitä vähän koskettelivat, mutta se kauniimpi piti sitä toista sylissään nätisti ja kosketteli sen aikaa, kun sai oman orkkunsa.

Vaikutti ainakin aidolta, oli ehkä jäänyt edelliseltä asiakkaalta just sopivasti vaille, en ole muuten mielestäni huoralla oikeaa orgasmia nähnyt, jotain sekavaa huohotusta ja ulinaa.

Se toinen oli silloinkin ihan lahna.

<<<Sama kaava, luinen ja rinnaton (tai vaihtoehtoisesi ylipainoinen) mimmi ottaa vaattet pois jo melkein ovella, ettei ne vaan likaannu, kortsua työnnetään munaan jo metrin päästä, vaikkei viekä seisoiskaan, sitten hulluna lutkuttamaan munaa suussa, että asiakas laukeaisi, ja siitä pääsisi eroon.

Mitään tuskin puhutaan, kun huora osaa vain jotain balttia. Huora ratsastaa päälläsi silmät kiinni, ja rukoilee aavemariaa, ja miettii varmaan lastaan. Suuteleminen kielletty, rintojen hyväily (tai ainakain suutelu) kielletty, jne.

Kun asiakas laukeaa, huora kysyy ""njo tulikjo?"", ja pomppaa salamannopeasti vessaan pesemään itseään.
---------------

no NYT mä tajuan mistä suurin osa miehistä on ns. rakasteluntaitonsa oppineet!!!!! Miehethän tekee JUURI noin naisille! Ihan sama kaava!

Maksulliset naiset ovat sellaisia miehiä varten jotka eivät muuten saa. Mies kuin mies ottaisi varmasti mieluummin ilmaiseksi joltakin sellaiselta naiselta joka ei teeskentele koko aktia, mutta kun kaikki nyt vaan eivät kykene saamaan lähellensä tavallista oikeaa vapaaehtoista naista.

Ja oletko nähnyt huoria? Lupaan etteivät ole mitään malleja vaan aika tavalla sieltä rumemmasta päästä eli älä nyt ainakaan missään nimessä ulkonäköäsi murehdi.

Sinuna murehtisin paljon enemmän sitä minkälainen miehesi on kun on valmis ostamaan toisen ihmisen halujensa tyydyttämiseen.

""Mies kuin mies ottaisi varmasti mieluummin ilmaiseksi...""

Ilmaisia naisia ei ole olemassakaan, kysymys on vain siitä maksetaanko pillusta suoraan vai välillisesti(lahjat, ravintolat ym. ym.). Vain tyhmä mies luulee saavansa persettä ilmaiseksi.

Itse erehdyin kerran koittamaan maksullista naista...olihan se kaunis nainen, mutta melkein kellosta se katsoi, milloin homman saa aloittaa ja milloin lopettaa. Suurin nautintoni rakastelussa on se, että nainenkin nauttii täysin rinnoin. Tieto siitä, että maksulliset tekevät vain työtään ilman suurempaa nautintoa vei todella suuren osan nautinnosta. Omia tunteitakaan ei ollut mukana lainkaan, eli kyllä se oli paljon huononmpi kokemus kuin oman rakkaan kanssa. Kaiken lisäksi ne tytöt ovat niin nuoria ja onnettomia monesti, ettei niitä voi panna! Kaverini olisi pitänyt panna 16-vuotiasta pelokasta tyttöä. Itse hän on 32-vuotias. Ei hän sellaista kyennut tekemään.

Onkohan kyseessä ollut nainen joka on vastoin tahtoaan mukana? Ja helvetin nuorikin vielä. Ei vielä tossa iässä tarvis. :(

Mutta annanpa nyt näkökulman maksullisen roolista. Elikkä minä tapaan hyvin käyttäytyviä varakkaita miehiä (yleensä ovat naimisissa) nää miehet eivät jää soittelee perään (paitsi kun haluaa tavata ovat yhteydessä) ja luottamus pelittää kun eivät mee kitiseville vaimoilleen kertomaan. Mä nautin täysillä mun työstä, teen sitä vapaaehtoisesti, määrään ite hinnoitteluni joka on sen verta hyvillä kohdilla etten tarvi kuin pari asiakasta kk jotta pärjään taloudellisesti hyvin. Rakastan mun asiakkaita, kohtelevat hyvin, en esitä heidän kanssaan, viimeksi tulin parikin kertaa heti miehen perään. Mua myös aidosti kiihottaa seksi tuntemattoman kanssa, siinä on jotain. Tää on ihan win win tilanne.

Eläkää jaksako vinkua, maailman vanhin ammatti.

Miehetkin kyllästyy kattoon samaa naamaa aina, hekin haluavat vaihtelua ja siksikin me maksulliset ollaan olemassa.
Ja ujot ihmiset jotka eivät uskalla mennä naisille puhumaan saati muuta, on heilläkin lupa nauttia elämäst. ♡

• Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Minulla on todella mieleen painunut kokemus maksullisesta. Tämä tosin tapahtui Prahassa joskus 80-luvulla. Ostin hotellista maksullisen naisen huoneeseeni (Intercontinental) Homma hoitui ja nainen sanoi, että hänen täytyy poistua hotelista viimeistään klo 5.30. Koska aikaa oli juttelimme rakastelujen välissä kaikenlaista. Hän sanoi työskentelevänsä päivät vientiyrityksestä, mistä johtui hänen hyvä engalanninkielen taitonsa. Yön mittaan pohdiskelin hänelle miten voisin tutustua Prahan historialliseen kaupunkiin paremmin huomenna, koska mitään ohjelmaa ei ollut näille viimeisille päiville. Muitta mutkitta hän lupauti oppaaksi. Hoteliin hänei tulisi vaan odottaisi minua pihalla olevalla suihkulähteellä klo 15.00. Himan epävarmana kävelin sovittuun tapamiseen ja siellä tämä nainen odotti. Otimme Skoda- taksin ja aloitimmi kierroksen. Jäimme taksista jossain vanhankaupungin liepeillä ja jatkoimme jalkaisin. Tuli kierrettyä ja nähtyä kaupunkia monesta kulmasta. Muutaman kerran pyysin, että mentäisiin johnkin ravintolaan syömään. Ei hän suostunut, aina oli vastaus myöhemmin. Viimen hän sanoi: Minä olen varannut kotiini pientä iltapalaa ,sopiiko. Vastasin myöntävästi ja bussi kyydillä jonnekkin. Asuno oli pieni, suomalaisittain jatakuinkin yksiö ,jonne hän oli laittanut upean illallisen. Syötiin, nauttittiin viiniä ja kuoharia. Tietenkin lämpimän ruuan palanpainikkeeksi huurteista vodkaa. Yö meni mukavasti rakastellen ja ajatuksia vaihtaen. Aamulla pelkäsin pudjettini puolesta. Mutta koska hän ei elelläänkään ilmaissut maksusta mitään en minäkään mitään maininnut. Hän lupautui saattamaan minut hotelille. Perioskan edessä hän kysyi haluanko viedä vaimolle jonkin lahjan esim. kristallia. Totta kai halusin. Mentiin sisään ja ostin mielestäni hienon kristalli maljan, jonka hän käski paketoida hyvin koska se menee Suomeen. Otin paketin jkoa maksoi markoissa jotakin 50,00 mk. Hotellin edssä kysyin mielestäni kohteliaasti paljonko olen velkaa ruuista, juomista ja majoituksesta. Ei,ei mitään, sinä olet minun vieras. Hämmästyin ja sanoin: -Haluan antaa sinulle lahjan mitä haluat. Ei mitään olen iloinen, kun sain tavata suomalaisen herrasmiehen. Suudelman jälkeen erosimme. Kaunis slaavitar poistui lanteet kauniisti keinuen. Muista aina Prahan Darjaa. Malja on vieläkin meillä kotona ja muistuttaaa syksyisestä Prahasta.

• Tykkää
mua on jo pitkään vaivannut eräs asia.Mun mies on aikoinaan ennen meitä käyttänyt maksullisia naisia, ja näin jälkikäteen olen asiaa miettinyt aikalailla. Mun itsetunto on ollut aika maissa välillä asian takia. Musta on aina tuntunut siltä, että koska ne on ammattilaisia, ne myös on saakutin hyviä ym. Sängyssä mä aina keksitän kaiken tarmoni siihen et mies varmasti nauttii ja ettei sillä ois tylsää. Koko ajan pääkopassa jyllää ajatus etten ole tarpeeks hyvä. Mä haluaisinkin kysyä teiltä miehet, et mikä niissä maksullississa viehättää? Murehdinko koko ajan turhaan ulkonäköäni ym? mieheni on kyllä sanonut monta kertaa, että olen paljon paremman näköinen ja parempi sängyssä. Kuitenkin yhä edelleen ajatukset pyörii mun mielessä, vaikka yhdessä ollaan oltu niin pitkään. mikä neuvoksi?
Maksulliset naiset on puutteen poistajia. Mies tarvii muutakin kuin käsitöitä, jos kotona ei toimi tai ei ole naista on tämä ihan paras tapa saada nussia . Ei kannata vieraissa käynti, tulee ongelmia lähes aina ja paljon kalliimpaa!!!

• Tykkää

Mitä siitä mitä hän on aikoinaan tehnyt?? Menneitä ei voi muuttaa. Usein miehet käyttää palveluja kun ovat liian kiireisiä normi arjessaan, hetken irtaantumista, jännityksen hakuisuutta, koska se nyt vaan on helppoa kun maksulliset eivät piinaa. Yms. Kai sinullakin on jonkinlainen menneisyys? Vai oletko puhdas pulmunen? Katse kohti nykyhetkeä ja NAUTI ELÄMÄSTÄ!! ♡♡

Toki varattuja miehiä käy paljon myös mutta kukin taaplaa tyylillään. Maailman vanhin ammatti, en ymmärrä siitä syntyvää hulabaloota. Myös ehkäisy asiat on kondiksessa maksullisten kanssa, kuten myös terveys ylipäänsä.
Jos on köyhä opiskelija ja rahaa on saatava ja molemmat osapuolet nauttii, keneltä se on pois? Ei keltään.
Yksinäiset ja ujot miehet myös kiittää ja kuittaa maksullisista.

Eläkää ja naatiskelkaa elämästä. Liian lyhyttä pelkkään murehtimiseen.

• Tykkää

Yhteistyössä