maksulliset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä siitä mitä hän on aikoinaan tehnyt?? Menneitä ei voi muuttaa. Usein miehet käyttää palveluja kun ovat liian kiireisiä normi arjessaan, hetken irtaantumista, jännityksen hakuisuutta, koska se nyt vaan on helppoa kun maksulliset eivät piinaa. Yms. Kai sinullakin on jonkinlainen menneisyys? Vai oletko puhdas pulmunen? Katse kohti nykyhetkeä ja NAUTI ELÄMÄSTÄ!! ♡♡

Toki varattuja miehiä käy paljon myös mutta kukin taaplaa tyylillään. Maailman vanhin ammatti, en ymmärrä siitä syntyvää hulabaloota. Myös ehkäisy asiat on kondiksessa maksullisten kanssa, kuten myös terveys ylipäänsä.
Jos on köyhä opiskelija ja rahaa on saatava ja molemmat osapuolet nauttii, keneltä se on pois? Ei keltään.
Yksinäiset ja ujot miehet myös kiittää ja kuittaa maksullisista.

Eläkää ja naatiskelkaa elämästä. Liian lyhyttä pelkkään murehtimiseen.
Olen ollut nyt maksullinen nainen reilu 6 vuotta. Vuokrasin asunnon jonka nyt lopulta ostin. Olen vuodessa maksanut veroja valtiolle 40.000€. YEL maksut ja muut maksut hoidan jämptisti. Kun aloitin oli tosi vaikea saada verottajalta laillisuuspaperit eli ennakkoperintä, alv.rekisteri mutta tänä päivänä olen hyvin kohdeltu veronmaksaja ja esim kondomit menee verovähennyksiin kuten seksiasut. Työ on pääsääntöisesti ihanaa, itsenäisyys ja naisellisuus kuvaa ammattiani, teen siis työtäni vapaaehtoisesti eikä kukaan ole osallinen työhöni. Olen koulutukseltani laskentamerkonimi eli liiketalouden opinnot taloushallinnon linjalta. Hain yliopistoon ja valmistuin kauppatieteiden kandiksi mutta en ehkä hanki vielä maisterin papereita. Aion jatkaa tätä työtäni koska tässä työssäni tunnen oman naiseuteni, itsenäisyyden, sekä nautin seksistä. Usein saan itsekin orgasmin. Onko huonoja päiviä? On, hyvin harvoin mutta joskus asiakas on todella hankala tai epämiellyttävä ja ne on tämän ammatin kurjat hetket. Niitä nykyään ei juuri tule koska valikoin asiakkaat tarkemmin ja vakioasiakaskanta on todella iso. Se mikä tässä ammatissa harmittaa on stigma mikä tähän ammattiin liittyy. Olen aivan normaali tervejärkinen hyvän lapsuuden elänyt ja hakeuduin alaan kiinni siitä että rakastan seksiä niin paljon ettei kukaan mies jaksaisi vuodesta toiseen takastella montakertaa päivässä. Nykyään saan hyvää seksiä 4-6 kertaa päivässä vakioasiakkailta. Tienaan hyvin, olen todella hyvä veronmaksaja eli pidän yhteiskuntaa yllä. Älkää olko niin vanhoillisia, tämä on tärkeä ammatti, tiedän mistä puhun koska tiedän kuinka tärkeä olen monelle ihan mielenterveyden ja hyvinvoinnin kannalta. Kaikki eivät pärjää parisuhteisssa eikä osa sellaista halua vaikka pärjäisi. Meitäkin tarvitaan!!!

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
mua on jo pitkään vaivannut eräs asia.Mun mies on aikoinaan ennen meitä käyttänyt maksullisia naisia, ja näin jälkikäteen olen asiaa miettinyt aikalailla. Mun itsetunto on ollut aika maissa välillä asian takia. Musta on aina tuntunut siltä, että koska ne on ammattilaisia, ne myös on saakutin hyviä ym. Sängyssä mä aina keksitän kaiken tarmoni siihen et mies varmasti nauttii ja ettei sillä ois tylsää. Koko ajan pääkopassa jyllää ajatus etten ole tarpeeks hyvä. Mä haluaisinkin kysyä teiltä miehet, et mikä niissä maksullississa viehättää? Murehdinko koko ajan turhaan ulkonäköäni ym? mieheni on kyllä sanonut monta kertaa, että olen paljon paremman näköinen ja parempi sängyssä. Kuitenkin yhä edelleen ajatukset pyörii mun mielessä, vaikka yhdessä ollaan oltu niin pitkään. mikä neuvoksi?
Voi, voi ne maksulliset on aivan surkeita! Miehet turvautuu niihin vain äärimmäisessä hädässä. Niitä ei todellakaan kiinnosta kuin raha.
Minulla ei ole edes stodannut kaikkien kanssa.

• Vau!
Reactions: Fransiscus
Nuorena 19v kävin vanhemman naisen noin 50 v luona joka oli maksullinen.
Ihan vain halusta tutkia iäkkäämpää naista.
Ihan kiva käynti siinä mielessä että hän rohkeasti näytti esim sukuelimen muutoksia iäkkäämillä.
seksiä ei suoranaisesti harrastettu mutta molemmat mastuboitiin loppuun asti.
Kehui kyllä taitojaan mutta tuskin on nykyisen rakkaan veroinen.

Yhteistyössä