Mallit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *GTNHKIH*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

*GTNHKIH*

Vieras
KappAhlin XLNT -mallikilpailu - parhaat?

Onko kukaan seurannut tuota kilpailua? Tänään esimmäisen osakilpailun viimeinen päivä. Ketkä mielesänne parhaat?

Tässä oma lista (ei misään järjestyksessä)

Maarit Halttu
Veera Korhonen
Blanka Tiainen
Hanna Lahtinen
Tiia Lassila

[QUOTE="vieras";26939836]Eihän nuo ole es kauniita naamastaan, suurin osa on kuin kirveellä veistettyjä petolinnun perseitä.[/QUOTE]

Haluaisin nähdä sinun naamasi? Kyllä siellä on niin nättejä tyttöjä kilpailemassa, ainakin naamasta nättejä. Itse osallistun kisaan myös ja mielestäni olen ihan ok näköinen. Tosin en taida pärjätä sillä esimerkiksi aloittajan mainitsemat kilpailijat ovat kaikki nätimpiä. Yritin kuitenkin ja ylitin itseni, eikö sekään merkkaa mitään?

Haluaisin nähdä sinun naamasi? Kyllä siellä on niin nättejä tyttöjä kilpailemassa, ainakin naamasta nättejä. Itse osallistun kisaan myös ja mielestäni olen ihan ok näköinen. Tosin en taida pärjätä sillä esimerkiksi aloittajan mainitsemat kilpailijat ovat kaikki nätimpiä. Yritin kuitenkin ja ylitin itseni, eikö sekään merkkaa mitään?

Heh, luitko viestiäni ollenkaan?? Et varmaan lukenut, kirjoitin että "suurin osa on kuin kirveellä veistettyjä petolinnun perseitä." :) Lueppas seuraavalla kerralla tarkemmin ne viestit johon vastaat.

Mä äänestin vain niitä, jotka on mun mielestä nättejä ja joilla on mahdollisuus IMO tuon kisan voittoon.

Tuossa kisakuvia katsellessa kyllä huomasi, että ihan samalla lailla kuin on hyvännäköisiä hoikkia, niin on myös hyvännäköisiä lihavia ja ei-niin-hyvännäköisiä lihavia. Toiset selvästi huolehtii ulkonäöstään jos eivät painostaan, ja toiset ovat aika räjähtäneitä. Lisäksi jollain pienemmällä saattoi olla kasvot paljon turpeammat kuin jollain isokokoisemmalla lihavalla. Ja monet eivät edes tavoittele voittoa, tai olisivat ottaneet parempia kuvia itsestään...

[QUOTE="qwerty";26942444]Tiia ehdottomasti. Uusi ihana (ainakin minulle) tuore kasvo, joka kyllä sädehtii. Eikä ole liian vanha tai vanhan näköinen.[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä. Harmi ettei enää mitään mahdollisuuksia voittoon, muiden pistesaaliit ovat huimat. Toivottavasti ymmpärtää hakeutua johonkin mallitoimistoon. Mielestäni muistuttaa jopa hieman Tyra Lynniä.

Ymmärsinkö jotain väärin? Eikö kilpailu ollut 44+ -kokoisille? Oli kyllä monta paaljon pienempää kokoa olevia, no, meneehän niille toki koko 44:kin ylle, mutta...

Yhteistyössä