Mamaba-fanit tiesittekö tömän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on ko henkilön omat siivut, niin en yhtään Mambaa osta enkä kuuntele. Mutta onko mahdollista että kyseinen hommafoorumi tai mikä se on, olisi nyt ottanut tuon "samantapaisen" osoitteen käyttöön?? Eli onko oikeasti kyseisen Vaaran ajatuksia..

[QUOTE="hmm";24274470]Jos on ko henkilön omat siivut, niin en yhtään Mambaa osta enkä kuuntele. Mutta onko mahdollista että kyseinen hommafoorumi tai mikä se on, olisi nyt ottanut tuon "samantapaisen" osoitteen käyttöön?? Eli onko oikeasti kyseisen Vaaran ajatuksia..[/QUOTE]

Eihän siitä ole kauaa, kun Vaara oli omalla naamalla vahvistamassa jossain lehdessä, että kyse on hänen omista mielipiteistään ja omista kotisivuistaan.

[QUOTE="vieras";24274489]Eihän siitä ole kauaa, kun Vaara oli omalla naamalla vahvistamassa jossain lehdessä, että kyse on hänen omista mielipiteistään ja omista kotisivuistaan.[/QUOTE]

Yllättävää henkilöstä, joka on itse viettänyt "paljon" aikaa ulkomailla sävellellessään ja aloittanut uransa lauleskelemalla lattarirokkia... Niin sitä pitää.

jep, tiesin..luin tuon yllä olevan uutisen aikoinaan..en oo käyny siellä sivuilla, enkä käy, meni vähän fiilikset tuosta tyypistä, mut jokaisellahan on oikeus mielipiteeseensä, sille mä en voi mitään.
mulle liittyy niin paljon muistoja noiden biiseistä, et en mä niistä lakkaa tykkäämästä, mut..

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt;24274611:
varaa? ei luulisi ulkonäöllä (ihonväriä lukuunottamatta) olevan paljoa tekemistä sen kanssa.

Hitlerihän tykkäsi blondeista, lihaksikkaista ja sinisilmäisistä miehistä, joten eikös noiden uusnatsien pitäisi vastata Hitlerin miesihannetta?

[QUOTE="vieras";24274693]Mä en menisi natsittelemaan Tero Vaaraa näin julkisesti. Saattaapi tulla kutsu syytettynä käräjille...[/QUOTE]

Totta. On eriasia sanoa boikotoivansa bändiä kun "nimitellä". Minä aion siis boikotoida, nyt ja tästä alkaen.