Mami go go blogi ja lasten alastonkuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salamanteri00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salamanteri00

Vieras
Mitä olette mieltä pienten lasten alastonkuvista netissä? Niitä on kesällä näkynyt enemmän, ainakin Mami go go blogistin blogissa jo useamman kerran paljaita pyllyjä?

No en missään nimessä laittaisi! Tässä sen näkee miten ne leviää, niistä puhutaan täällä ja kohta niitä onkin jonkun pedofiilin kotikoneella. Hyi helvetti, en mä ainakaan halua että joku sairas p*ska runkkaa mun lapsen kuvia katsellen.

VOIS VÄHÄN MIETTIÄ

Onko mami gogo bloggari raskaana? Kovin pyöreä on rintojen alta. Ei kai kukaan tahalleen korosta vyötärölihavuutta mekoilla ja vöillä mitkä korostaa yleensä rintoja, mutta tässä tapauksessa pyöreää vatsaa. Söpöt lapset on mutta alastonkuvia en ikinä nettiin laittaisi.

Mami go go blogistin tarkoituksena on näyttää ettei naisen tarkoituksena ole olla timmeissä mitoissa synnytyksen jälkeen Itselläni on 7vuotta synnytyksestä enkä voi perustella mahaani enää synnytyksellä, mutta siitä se painon kanssa taisteleminen alkoi. On ongelmia itsetunnon kanssa kun maha pömpöttää ja joskus jopa kysytty olenko raskaana. Se on nöyryyttäävää. Liikun joka päivä ja syön suht hyvin. HErkkuja en itseltäni kokonaan kiellä. Elämässä on muutakin. Ällöttää nykyään nämä kun blogit tirskahtaa täynnä bodynrakentajia. Eikö elämässä ole muuta? Eikö voi olla ihan oma itsensä mahoineen ja riippurintoineen? Eikö voi olla ilman hiustenpidennyksiä ja muotileikkauksia, rakennekynsiä ja ripisen pidennyksiä. En tunne ystävistäni yhtään joilla ei ole esim. ripsien pidennyksiä, olen ainoa! #6 tarkoitus oli vain kettuilla ja loukata... mene hoitoon!

Yhteistyössä